"Album mojego pieska" Wydawnictwo Wilga



Kilka dni temu pokazywałam Wam "Album mojego kotka" wiele w Was pytało mnie wtedy czy jest pieska. Więc jest i to tak samo cudny jak i z kotkiem :-) W albumie dla pieska tak jak poprzednim możemy wpisać wiele informacji o naszym pupilu. Jego imię, ile miał dni/miesięcy czy lat jak do nas trafił, jaką ma osobowość, kolor oczu, futerka, co je, wizyty u weterynarza, cel tej wizyty, zalecenia i szczepienia. Możemy opisać jego typowy dzień, wkleić fotorelację ze spacerów czy urodzin. Możemy nawet zaprojektować komiks, w którym głównym bohaterem jest nasz psiak :-)



Co mogę Wam napisać. Na pewno to, że albumy są po prostu cudne. Składają się z 48 stron, są w twardej okładce z gąbką i gumką. Są tu i teksty do czytania oraz miejsca do wklejania i uzupełniania przez małego czytelnika. Książeczka idealna na prezent. Na pewno wspaniała pamiątka, bo gromadzimy tutaj informacje i zdjęcia o naszym ulubieńcu. Polecam, polecam i jeszcze raz polecam :-)



Tytuł: "Album mojego pieska"
Autor: praca zbiorowa
Okładka: twarda
Stron: 48
Cena okładkowa: 34,99 zł.
Wydawnictwo: Wilga

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger