Rożki z ciasta francuskiego z hummusem



Dzień dobry:-) Mam dla Was przepis na przekąskę z ciasta francuskiego z hummusem czyli kremową pastą z ciecierzycy i słodkim chilli od Dega. Ja dołożyłam sobie jeszcze do środka paprykę i kukurydzę. Wyszło super, gotowe pasty fajnie pasują do ciasta francuskiego. Polecam i miłego dnia Wam życzę :-)

Składniki:

  • 1 opakowanie ciasta francuskiego
  • kremowa pasta z ciecierzycy i słodkim chilli Dega
  • papryka czerwona
  • kukurydza
  • 1 jajko
  • sezam


1. Ciasto francuskie kroimy na 4 paski. Te paski kroimy na 4 kwadraty. Na środek dajemy łyżeczkę pasty i na nią troszkę pokrojonej papryki i kukurydzę. 
2. Całość składamy po skosie, tak żeby wyszedł rożek. Końce dociskamy widelcem.
3. Układamy na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. W miseczce roztrzepujemy jajko. Za pomocą pędzelka smarujemy rożki jajkiem i posypujemy sezamem.
4. Pieczemy w 200 stopniach około 20 minut. Studzimy. Smacznego :-)





14 komentarzy:

  1. Rożki mogą być ale nie ten humus - jeśli już to tylko domowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie takie rzeczy ban przystawkę jak wpadają goście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe połączenie :) aż chciałoby się spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami robię takie rożki z ciasta francuskiego, ale nadzienie z hummusu nie dla mnie, nie jestem fanką tego smaku :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uzależnia mnie ciasto francuskie :D Jak już coś zrobię to zaraz jem całe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Za hummusem nie przepadam niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają smakowicie. Lubię ciasto francuskie i hummus, ale połączenia nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger