Przekąski na krakersach



Dzień dobry :-) Niedawno zostałam poproszona przez firmę Dega o przygotowanie przepisu z Paprykarzem Szczecińskim :-) Na pewno wiele osób go zna, jedni lubią, drudzy nie. My należymy do tych lubiących, choć przyznaję, że jadłam wieki temu ;-) Teraz przypomniałam sobie smak tak naprawdę z dzieciństwa, bo wtedy jedliśmy go często. Myślałam z czym go połączyć, żeby wyszło coś pysznego i udało się. Rewelacyjnie smakuje z kiełkami i krakersami. Można zrobić jako szybką przekąskę, każdemu na pewno posmakuje. Ja użyłam kiełków rzodkiewki i koniczyny. Polecam i miłego dnia życzę :-)

Składniki:



1. Na krakersy nakładamy paprykarz. Nasze kiełki rozkładamy na paprykarzu. 
2. Pomidorki myjemy, osuszamy papierowym ręcznikiem i przekrawamy na pół. Układamy na kiełkach, tak samo robimy z natką pietruszki. Gotowe :-) Smacznego :-)






15 komentarzy:

  1. Wieki nie jadłam takich przekąsek. Na karnawał idealne!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł :) bardzo apetycznie wyglądają, to trzeba przyznać :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj lata nie jadłam, a kiedyś lubiłam. Ciekawe połączenie z krakersami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że prezentuje się to bardzo smakowicie :D
    Z takim przepisem jeszcze się nie spotkałam :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo ja uwielbiam paprykarz :D super pzekąska

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł prosty, ale jaki zaskakujący :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy bym nie pomyślała żeby tak wykorzystać paprykarz

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na przekaske, muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. Na krakersy polecam Ci jeszcze pikantną pastę z łososia - sztos!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger