"Bezlitosna siła. Saturn" Agnieszka Lingas - Łoniewska



"Bezlitosna siła" to seria o mężczyznach, którzy związani są z walkami MMA. Wszyscy mają trudną przeszłość i problemy z którymi muszą się uporać. "Saturn" to trzeci tom z serii. Był już "Kastor" i "Polluks". 

"Saturn" - to historia Konrada, brata Anity. Od pierwszego tomu ma swoją przeszłość, o której ciężko mu zapomnieć. Teraz pracuje w klubie i walczy jako zawodnik MMA. To właśnie dzięki przybranej siostrze zmienił się i wyszedł na ludzi. Gdy poznaje pracującą w Fundacji FemiHelp Inez jego serce zaczyna mocniej bić. 
Inez to młoda czerwonowłosa, drobna dziewczyna, która pracuje w fundacji pomagającej kobietom, które są bite i wykorzystywane przez mężów. Sama przeszła wiele, ale jakoś pozbierała się już psychicznie. 
Na początku oboje z Konradem za sobą nie przepadają, starają się trzymać od siebie z daleka, ale coś ich ku sobie ciągnie. Oboje mają trudną przeszłość, obawiają się czy jak drugie pozna ją, to czy zdoła ją unieść. Czy zaakceptują siebie i to co było? Czy uda się im stworzyć związek? 

Książki Pani Agnieszki czyta mi się rewelacyjnie. Nie mogłam doczekać się już kolejnej części "Bezlitosnej siły" Książka jak poprzednie bardzo wciągająca, na jeden wieczór. Czyta się lekko i przyjemnie. Znajdziemy tutaj wiele emocji, trudne tematy, demony przeszłości. Barwne postacie z których każdy ma swoją historię. Wszyscy z ranami, mimo to walczą o lepsze jutro, o miłość i próbują się zmienić. Oczywiście polecam Wam całą serię. Już niebawem ma ukazać się czwarta część czyli "Mars" Ja czekam z niecierpliwością :-)


Tytuł: "Bezlitosna siła. Saturn"
Autor: Agnieszka Lingas-Łoniewska
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 300
Cena okładkowa: 39,90 zł.
Wydawnictwo: Burda Książki

6 komentarzy:

  1. od dłuższego czasu ciekawi mnie ta książka :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i ja się skuszę na chwile z tą książką...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa książką, mogłaby mnie wciągnąć, choć na co dzień wybieram nieco inny rodzaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam, że ma Pani czas nawet na takie przyjemności jak książki :) Pozdrawiam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam jedna ksiazke tej autorki, ale mnie nie zachwyciła. Więc raczej podziękuję...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger