"Kryształowi. Polowanie. Tom 3" Joanna Opiat-Bojarska



"Polowanie" to ostatnia część trylogii "Kryształowi". Seria idealna dla osób, które lubią poznawać sekrety pracy policji, nie koniecznie te dobre ale i też te złe i brutalne. 

Podczas pościgu zostaje postrzelony podejrzany o porwanie Barbary Kruk. Czwórka policjantów, która brała udział w akcji trafia na przesłuchanie do Biura Spraw Wewnętrznych Policji. Sprawę prowadzi Driver. Zeznania świadków są zgodne, ale do czasu. Pod kołami pociągu ginie jedna z policjantek. Pozostali całą winę zrzucają właśnie na nią. Driver ustala, że zeznania świadków nie są wiarygodne i prowadzi własne śledztwo. Na dodatek do biura BSWP zaczynają przychodzić coraz częściej dziwne anonimy, które pogrążają kolejnych funkcjonariuszy, których celem pada też nowa szefowa wydziału Zofia, która cały czas coś knuje. 

 Powiem Wam, że szkoda, że ta seria się już kończy. Czytało się rewelacyjnie, mimo wulgarnego języka i brutalnych scen. Autorka porusza w książkach niewygodne fakty z życia policji, jest ostro, jest jazda bez trzymanki. Książka bez zbędnych opisów, ale z mnóstwem akcji, ciągle coś się dzieje. Króluje tu władza, kasa, seks, jest starcie dobra ze złem. Każda część była inna, każda dobra, ale ta ostatnia chyba najlepsza. Autorka przez cały czas trzyma nas w niepewności, aż dochodzimy do zakończenia, które idealnie łączy się z całością. No i jest też przekaz. Polecam, szkoda, że to już koniec, ale mam nadzieję, że autorka niedługo zaskoczy nas czymś nowym i równie dobry :-) 


Tytuł: "Kryształowi. Polowanie tom 3"
Autor: Joanna Opiat - Bojarska
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 448
Cena okładkowa: 39,90 zł
Wydawnictwo: Muza

6 komentarzy:

  1. Widzę, ze wciągnęłaś się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu, ale może za jakiś czas po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze dwie części bardzo mi się podobały, muszę poszukać tej trzeciej

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero zaczęłam ale już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej serii książek :) o policji już wiele czytałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger