"Mój świat na talerzu" Hanna Lis



"Mój świat na talerzu" Hanny Lis to osiemdziesiąt autorskich przepisów i zdjęć. Oprócz przepisów które tu znajdziemy, autorka zabiera nas w podróż po różnych, pięknych zakątkach świata, dzieli się wspomnieniami z podróży, pokazuje ciekawe osoby jakie spotkała. Książka do poczytania i przygotowania czegoś pysznego. Przepisy proste, bardzo smaczne, produkty ogólnodostępne i ciekawe historie, to wyróżnia tą pozycję. Jak podkreśla Hanna Lis jest zapalonym kucharzem amatorem, gotowanie ją relaksuje i sprawia jej ogromną przyjemność karmienie bliskich, oraz ich zadowolenie z przygotowanych dań. Ktoś kiedyś powiedział jej, "że życie jest zbyt krótkie, żeby jeść byle jak". Zgadzam się z tym jak najbardziej :-)

W książce znajdziemy propozycje na pyszne śniadania, przekąski, zupy, makarony, mięso i drób, ryby i owoce morza, dania wegetariańskie i dodatki. Jest pyszna szakszuka, jajecznica poche, azjatyckie placki z kukurydzy, gruszkowa tarta z gorgonzolą, zupa ajo blanco, caldo verde i moje ulubione makarony: tagiatelle z cukiniowym pesto, pasta alla norma i wiele innych. Znajdziemy tu również kurczaka gong bao, syczuański hot pot, wiosenne klopsiki z sandacza, kokosowe curry z fasoli mung na dzikim ryżu, marchewka w pomarańczowej glazurze, czy domowy majonez w trzy minuty. Jest w czym wybierać. Niektóre nazwy są wyszukane i niewiele nam mówią, ale jak tylko zagłębimy się w przepisie okazuje się, że jest on prosty i pyszny. Prawdziwa uczta smaków.




Czy polecam? Tak, jak najbardziej. Jeśli lubicie dobrze zjeść, do tego lubicie próbować różne kuchnie świata, to oczywiście ta książka jest dla Was. Jest w czym wybierać, tak jak pisałam przepisy są proste, ciekawe i prezentują się niezwykle smakowicie. Dodatkowo możemy poczytać ciekawe historie z dozą humoru, którymi dzieli się z nami autorka. Książka jest cudownie wydana, każdy przepis opatrzony bardzo apetycznym zdjęciem. Wszystko dokładnie opisane i wytłumaczone. Dania jakie znajdziemy w książce są takie jakie my lubimy, więc biorę się za gotowanie. Wam polecam, bo wiem, że i Wam przypadną do gustu :-)




Tytuł: "Mój świat na talerzu"
Autor: Hanna Lis
Okładka: twarda
Stron: 280
Cena okładkowa: 54,90 zł
Wydawnictwo: Edipresse Książki

4 komentarze:

  1. ciekawa, mój egzemplarz chyba gdzieś zaginął w drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tej książki. Pani Hanna Lis jest chyba ostatnią osobą, która mogłaby mi się kojarzyć z kulinariami stąd jeszcze większa moja ciekawośc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam pojęcia, że pani Hanna napisała książkę. Obecnie to już chyba taka moda, że każdy musi coś napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. this book is so nice, i wish they have it in english.

    anyway, I like your blog, wanna follow each other? please let me know. thanks :)

    JULIE ANN LOZADA BLOG
    INSTAGRAM: @julieann_lozada

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger