Sałatka warstwowa z kurczakiem, fetą i sosem czosnkowym



Dzień dobry :-) Kochani dziś przepis na pyszną sałatkę z brokułem, kurczakiem w papryce, kukurydzą, awokado, rukolą, fetą, prażonymi płatkami migdałów i sosem czosnkowym. Sałatka zniknęła od razu, tak wszystkim smakowała, idealnie sprawdzi się na imprezę, święta, lub po prostu tak jak u nas na kolację. Polecam i miłego dnia Wam życzę :-)

Składniki:

  • brokuł
  • 2 piersi z kurczaka
  • 1 puszka kukurydzy
  • 2 szt awokado
  • 1/2 opakowania rukoli
  • 1 opakowanie sera typu feta
  • płatki migdałów
  • 1 łyżeczka słodkiej papryki
  • sól
  • pieprz


Sos:

  • 2 ząbki czosnku
  • 3 łyżki jogurtu naturalnego gęstego
  • 1 łyżka majonezu
  • sól
  • pieprz


1. Brokuła myjemy, odcinamy różyczki i gotujemy. Kurczaka myjemy, osuszamy ręcznikiem, kroimy w kostkę i na odrobinie oleju smażymy. W trakcie smażenia dodajemy łyżeczkę słodkie papryki, doprawiamy solą i pieprzem.
2. Awokado obieramy i kroimy w kostkę, rukolę myjemy, kukurydzę odsączamy, fetę kroimy w kotkę, płatki migdałów prażymy na suchej patelni.
3. Na spód miski dajemy ugotowanego, ostudzonego brokuła, następnie usmażonego kurczaka, kukurydzę, awokado, rukolę i na rukolę pokrojoną w kostkę fetę.  
4. Do miseczki za pomocą praski przeciskamy czosnek, dodajemy jogurt naturalny, majonez, mieszamy, doprawiamy solą i pieprzem, jeszcze raz mieszamy i tak przygotowanym sosem polewamy sałatkę. Na końcu posypujemy uprażonymi płatkami migdałów :-) Smacznego :-)






17 komentarzy:

  1. Już sam jej widok sprawia, że robię się głodna. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzom lubię takie sałatki. Mają wszystkie moje ulubione składniki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. absolutely love this salad .I love these slice almonds!! thanks

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie sałatki nie tylko cudnie wyglądają ale i świetnie smakują...uwielbiam!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warstwową sałatkę z kurczakiem robiłam ale w innym zestawieniu składników. Chętnie wypróbuję wersję z fetą i rukolą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi być pyszna, u mnie pewnie też by szybko zniknęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie sałatki, mam przepis na podobną :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po za awokado lubimy wszystkie składniki więc wypróbuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię warstwowe salatki są pyszne

    OdpowiedzUsuń
  10. Już zapisałam, wypróbuję na urodziny córki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja ulubiona, idealna na imprezy - zawsze wszystkim smakuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Sałatka jest przepyszna!!!! Jestem od Niej uzależniona 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Sałatka jest przepyszna!! Jestem od niej uzależniona 😁

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger