"Jedziemy na wycieczkę" - recenzja




Dobry wieczór 🙂 co prawda jestem na urlopie, ale oczywiście z dziećmi zabraliśmy do czytania książki. Moje dzieci już bardzo lubią je czytać. Syn 9 lat już czyta sam, a moja córcia 2 latka już widać, że złapała bakcyla książkowego, bo ciągle prosi o czytanie. Cieszę sie bardzo, bo ja też książki uwielbiam. Ty razem jedną z książek które zabraliśmy jest książka "Jedziemy na wycieczkę" 

Książeczka ta jest bez tekstu, ale to nie przeszkadza, bo możemy opowiadać to co widzimy na obrazkach. Z książeczką pojedziemy do lasu, nad rzeczkę, gdzie połowimy ryby, odwiedzimy wioskę indiańską. Odwiedzimy też stajnię z końmi, a wieczorem po całodziennych przygodach możemy rozpalić ognisko i przy nim potańczyć :-) 





To wszystko znajdziemy w tej wilekoformatowej książce obrazkowej, gdzie każda rozkładówka to kolorowa panorama pełna ciekawych przygód. Powiem Wam szczerze, że nie wiedziałam, że taka książka może aż tak zaciekawić dzieci. Moja córcia szuka ulubione zwierzątka, pokazuje co gdzie jest, więc spokojnie może być dla dzieci 2 letnich i starszych. Te starsze mogą opowiadać, tworzyć przeróżne opowiadania, dzięki czemu rozwiną swoją wyobraźnię. Na pewno książką dzięki pieknym, kolorowym ilustracją zachwyci nasze pociechy i zachęci do wspólnej zabawy. 






Tytuł: "Jedziemy na wycieczkę "
Autor: Peter Knorr & Doro Gobe
Okładka: całokartonowa
Stron: 14
Cena okładkowa: 32,00 zł
Wydawnictwo: Babryba

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie książki - i moje Baby również:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastic post!
    Kisses .
    Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że uczysz dzieci czytać książki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj mimo, że nie mam jeszcze dzieci to wiem, że kiedyś będę im namiętnie kupować tego typu książeczki! ;-)

    http://bitasmietanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa książeczka, którą można "pisać" samemu :) Uważam, że należy przyzwyczajać dzieci do książek od najmłodszych lat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje dzieciaki są wstanie posłuchać każdej książeczki, ważne żeby była ładnie opowiedziana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger