Kasza jaglana z łososiem, ananasem, cukinią i kukurydzą


Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam kaszę jaglaną. Jako dodatek do różnych dań, ale tez lubię z nią łączyć różne smaki. Z łososiem smakuje super, to wiedziałam, ale postanowiłam dodać do tego wszystkiego jeszcze ananasa. Wyszło smacznie bardzo, lekko, szkoda, że tak mało :-). U Was też tak zimno ??? Brrrr, a ja mam w sobotę wesele siostry, przeraża mnie ta pogoda :-(. Miłego dzionka :-)


Składniki 3 porcje:

  • 1 szklanka kaszy jaglanej u mnie Bio Planet
  • 2 szklanki wody
  • 400 g fietu z łososia
  • 1 mała cukinia
  • kukurydza z puszki
  • 1/2 puszki ananasa
  • kurkuma
  • sól himalajska
  • pieprz
  • natka pietruszki


1. Kaszę jaglaną płuczemy, żeby pozbyć się goryczki. Gotujemy w proporcji 1:2, na jedną szklankę kaszy dwie szklanki wody. Co jakiś czas mieszamy, żeby się nam nie przypaliła. 
2. Łososia obieramy ze skóry, wyciągamy ości jeśli są, oprószamy z obu stron solą i pieprzem.
3. Na patelni rozgrzewamy olej kokosowy, wrzucamy pokrojoną cukinię, solimy. Następnie kroimy łososia na mniejsze porcje, dajemy na patelnię, podsmażamy, dodajemy ananasa i trochę syropu z niego, kukurydzę i resztę przypraw. 
4. Na końcu dodajemy ugotowaną kaszę jaglaną, mieszamy, żeby ładnie połączyła nam się z resztą składników. Jeśli trzeba to doprawiamy solą i pieprzem. Gotowe :-). Smacznego :-))




10 komentarzy:

  1. Takie cudo chętnie bym zjadła :) Cukinia, łosoś...uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo apetycznie wygląda! Zdrowe i na pewno doda energii na cały dzień. Zapewne wypróbuję Twój przepis! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym zjadła takie danko na obiadek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę słońca na talerzu:) Z nieba mi spadłaś, w ten paskudny dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też ją uwielbiam choć częściej serwuję na słodko niż wytrawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ulala, cudo! takie dania są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię kaszę jaglaną. Najczęściej jem ją rano z dodatkiem suszonych owoców, odrobiną miodu. Ale taka kasza na wytrawnie również mi smakuje. Zdrowa kasza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Ty potrafisz łączyć smaki! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger