Agata Jędraszczak "Dieta Agaty" - recenzja



Książkę dostałam od Wydawnictwa Publicat. Byłam jej bardzo ciekawa. Zachęca ona już samą okładką, na której jest uśmiechnięta twarz autorki. Agata Jędraszczak prowadzi bloga kulinarnego kuchniaagaty.pl, jest tez prowadzącą programy kulinarne na antenie kuchnia+. Teraz również autorką tej przepięknej książki "Dieta Agaty".



Książka to 120 przepisów na zdrowe, smaczne i niskokaloryczne potrawy. Znajdziemy w niej pomysły na pyszne i wartościowe śniadania, ciekawe przekąski, sałatki, dania główne, pyszne desery, oraz napoje. Przepisy w niej zawarte są łatwe w przygotowaniu i każdy na pewno sobie z nimi poradzi. Dodatkową zachętą są przepiękne zdjęcia, które bardzo kuszą i zaraz chce się korzystać z przepisów. Dania przedstawione w książce są idealne dla osób, które chcą zdrowo żyć, utrzymać dobrą sylwetkę i chcą smacznie i dobrze zjeść. Składniki potrzebne do przygotowania posiłków są łatwo dostępne, za co duży plus dla autorki. 

Każdy przepis poprzedzony jest krótkim opisem, następnie podana jest liczba porcji, oraz kaloryczność dania. Następnie potrzebne składniki i opis przygotowania, który jest krótki, ale bardzo treściwy i nieskomplikowany. Bardzo podoba mi się, że wszystko zrobione jest w bardzo estetyczny i przejrzysty sposób, jasna barwa stron dodaje dodatkowego uroku i delikatności tej książce, a zdjęcia zachęcają do robienia danej potrawy.  Za nie właśnie jestem autorce bardzo wdzięczna, bo uwielbiam książki opatrzone takimi zdjęciami.


Mnie książka ta po prostu zauroczyła, zachwyciła itd. tym jak można smacznie i zdrowo zjeść, coś bardzo dobrego, co się lubi, po czym nie będziemy głodowały będąc na diecie . Przeglądając ją nie znalazłam ani jednego przepisu, który nie przypadł by mi do gustu, mam zamiar wypróbować je wszystkie. Nie chodzi tu o dietę tylko zdrowy tryb odżywiania się ( choć na diecie jestem ciągle he he ;)). Oprócz przepisów na kurczaka, rybę, czy jagnięcinę,  znajdują się w niej pozycje dla lubiących pizzę, hamburgery, makarony, ale autorka tak skomponowała składniki, że dania te są o wiele bardziej zdrowe i mają mniej kalorii (hamburger 309 kcal).  


Autor: Agata Jędraszczak
Tytuł:
"Dieta Agaty"

Wydawnictwo:
Publicat

Stron:
176

Okładka:
twarda

Format:
265x205 mm

Cena:
39,90 zł



Za książkę serdecznie dziękuję:

5 komentarzy:

  1. Ładnie wydana książka, jedynie pisana czcionka mi nie odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię wszelkie "dietetyczne" przepisy. Na pewno chętnie do tej książki zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm dieta rzeczywiście może mieć w sobie to coś, ale szczerze mówiąc mnie jakoś te wszystkie diety książkowe i nie tylko jakoś nie przekonują :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Recenzja bardzo podobna do mojej, którą kilka dni temu umieściłam na blogu. Widzę, że mamy podobny styl pisania :) Książka również mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mam nadzieję, że nie pomyślałaś, że coś od Ciebie odpisałam lub coś podobnego, bo dopiero dziś zajrzałam do Twojej recenzji jak mi o tym napisałaś.Z resztą mojej do tej napisanej przez Ciebie to dużo brakuje i nie sądzę, aby były aż tak podobne :) No książką jestem zauroczona i nie bardzo da się o niej pisać inaczej, jak tylko w superlatywach.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger