Dzień dobry - śniadanie :))



Szybkie i kolorowe, a przy tym smaczne śniadanko :) Bułki, na nich jajko, kiełbaska, kukurydza i fasolka i troszkę żółtego sera. Wszystko zapieczone w piekarniku. Po wyjęciu posypane świeżym szczypiorkiem. Smaczne było :))

Składniki:
  • bułki ( ilość wedle uznania)
  • jajka
  • kiełbaska w plasterkach ( u mnie jakaś sucha krakowska)
  • troszkę kukurydzy
  • troszkę fasolki
  • ser żółty
  • szczypiorek

Bułki przekroić na pół. Na każdą połówkę wybić jajko, dać plasterek kiełbaski, kukurydzę i fasolkę. Posypać żółtym serem. Piec w piekarniku do momentu ścięcia się jajek. Ja w trakcie pieczenia rozkuwałam żółtka żeby lepiej się ścięły.



6 komentarzy:

  1. Są swietne , nie mam kukurydzy akurat ale troszeczkę zredukuje ,bo potrzebujeczegos pozywnego na sniadanie przed pracą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale smakowicie wyglądają :) Chciałabym takie kanapeczki

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda obłędnie i wcale nie przesadzam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie piękne kanapki na śniadanie to ja rozumiem:) supr pomysł:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger