"Milczący zamek" Kate Morton

 


Kto lubi literaturę piękną i współczesne, wielowątkowe powieści z elementami gotyckimi, to ta książka taka jest. "Milczący zamek" to moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki. 

Stare, wiekowe zamczysko, które przechowuje historie rodzin kiedyś go zamieszkujących. Teraz mieszkają tam trzy staruszki, siostry arystokratki. Strzegą one sekretów rodzinnych, jedna z nich jest dotknięta szaleństwem. Edith postanawia odkryć tajemnice przeszłości swojej matki. Dowiaduje się, że mieszkała ona jakiś czas w zamku w Kencie. Gdy odwiedza zamek dowiaduje się, że mieszkają tam właśnie trzy siostry. Rozpoczyna śledztwo i  odkrywa wiele tajemnic swojej matki. Czego się dowie?

"Milczący zamek" to wciągająca i niezwykle klimatyczna opowieść z mroczną tajemnicą w tle. Połączenie romansu z mocnym thrillerem przy którym ciarki murowane. Książka trzyma w napięciu do samego końca. Jest to powieść wielowątkowa, bohaterowie ciekawi. Tajemnice, tajemnice i jeszcze raz tajemnice sprawiają, że książkę czyta się z zaciekawieniem. Do tego piękny i tajemniczy zamek. Dawno już nie czytałam tak klimatycznej książki. Choć powieść liczy grubo ponad 500 stron wcale nie jest to wyczuwalne, bo czyta się z ogromną przyjemnością. Muszę koniecznie zapoznać się z innym książkami tej autorki, a Wam polecam jeśli lubicie książki z klimatem i ciekawą fabułą. 


Tytuł: "Milczący zamek"
Autor: Kate Morton
Oprawa: twarda 
Stron: 560
Cena okładkowa: 45,90 zł
Wydawnictwo: Albatros

9 komentarzy:

  1. Klimat i tajemnica - to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś zaczynam czytać tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Niestety, nie znam tytułu ani twórczości autorki, ale bardzo chętnie poznam ją bliżej :) Wspaniała recenzja. Książkę przeczytam jak będę miała okazję :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tą książką :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiła mnie Twoja recenzja. Chętnie przeczytam tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna się zastanawiam nad tą książką, lubię takie klimaty. Muszę w końcu sięgnąć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie tą ksiażką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger