Sałatka w koszyczkach z ciasta francuskiego



Dzień dobry :-) Dzisiaj mam dla Was przepis na kolejną imprezową szybką w wykonaniu przekąskę. Do tego jest strasznie smaczna i znika szybciutko, więc najlepiej zrobić kilka porcji na raz. Koszyczki z ciasta francuskiego a w nich sałatka. U mnie gotowa sałatka jarzynowa a'la domowa Dega :-) Polecam i miłego poniedziałku życzę :-) 

Składniki:

  • 1 płat ciasta francuskiego
  • sałatka jarzynowa u mnie gotowa sałatka jarzynowa a'la domowa Dega


1. Ciasto francuskie kroimy na cztery równe prostokąty (pionowo), te prostokąty na trzy kwadraty.
2. Takimi kwadratami wykładamy formę do wypieku muffinek. Piekarnik nagrzewamy do 200 stopni C i wkładamy naszą formę. 
3. Koszyczki pieczemy do momentu aż ładnie nam się zarumienią najlepiej na termoobiegu.
4. Wyjmujemy, delikatnie nożem oddzielamy ciasto od foremki i wyjmujemy koszyczki. Studzimy, teraz wkładamy palec w środek i robimy miejsce na sałatkę. 
5. Nakładamy sałatkę i gotowe :-) Smacznego :-)






14 komentarzy:

  1. Co sadzicie o cateringach dietetycznych ? Sam korzystam i musze przyznac, że jestem bardzo zadowolony, poniewaz ułatwia mi to zycie. Polecam Wam porównywarke cateringów dietetycznych , która znajdziecie na stronie https://dietly.pl .

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna sprawa na szybką przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na nietypowe podanie sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na sam widok aż zgłodniałam :D Potrafisz człowiekowi narobić smaka ;p
    Chętnie wypróbuję przepis :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjadłabym domową sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi apetytu narobiłaś! Jutro lecę kupic potrzebne składniki, ale sałatkę zrobię sama ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger