Spaghetti z truskawkami, jogurtem i cynamonem :-)



Pyszne spaghetti z truskawkami, jogurtem naturalnym i cynamonem, do tego troszkę cukru trzcinowego. Posmakuje na pewno dzieciom i dorosłym. Moje dzieci to danie uwielbiają, co roku jak są truskawki to robimy i wcinają aż im się uszy trzęsą :-) Danie idealne na upalne dni, robi się szybko i jest bardzo proste :-) Polecam i miłego piątku Wam życzę :-)

Składniki:

  • makaron u mnie spaghetti
  • truskawki
  • jogurt naturalny
  • cukier trzcinowy demerara
  • cynamon


1. Makaron gotujemy według przepisu na opakowaniu. Truskawki myjemy, usuwamy szypułki, kroimy na ćwiartki. 
2. Na talerz wykładamy ugotowany makaron, na niego jogurt na naturalny, pokrojone truskawki. Całość posypujemy cukrem i cynamonem. Smacznego :-)






7 komentarzy:

  1. w letnim sezonie danie obowiązkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. podsunę pomysł siostrze ;) ona lubi takie dania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest smak lata kiedy byłam mała :) Wieki nie jadłam!
    https://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na obecną pogodę idealne, bardzo lubię, choć cynamonu nigdy nie dodawałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie super sprawa, choć już dawno nie jestem dzieckiem. Uwielbiam truskawki w każdej konfiguracji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, ale mi smaka narobiłaś :D Aż jutro sobie zjem to cedeńko :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger