Torcik na zimno podwójnie czekoladowy z malinami bez pieczenia



Witajcie :-) Na koniec tygodnia mam dla Was przepis na pyszny torcik podwójnie czekoladowy z malinami, dużą ilością malin i galaretką, na spodzie ciasteczkowym, więc bez pieczenia. Jest rewelacyjny, polecam bardzo, warto zrobić :-) Miłego piątku Wam życzę :-))

Tortownica 23cm

Spód:

  • 300 g ciasteczek owsianych
  • 120 g roztopionego masła


Masa :

  • 500 g śmietanki 36%
  • 100 g czekolady mlecznej
  • 100 g czekolady gorzkiej
  • 3 łyżeczki żelatyny
  • maliny


Dodatkowo:

  • 1 galaretka bezbarwna
  • maliny


1. Masło roztapiamy, studzimy. Ciasteczka rozdrabniamy w blenderze kielichowym. Do ciasteczek dodajemy masło, mieszamy rękami. Spód tortownicy wykładamy papierem do pieczenia. Ciasteczka z masłem przekładamy do tortownicy, ubijamy i wstawiamy do lodówki.
2. Żelatynę zalewamy małą ilością wody, odstawiamy, żeby napęczniała. 200 ml śmietanki przelewamy do rondelka, podgrzewamy. Dodajemy pokruszone obie czekolady. Jak się nam rozpuszczą, zdejmujemy z gazu i dodajemy żelatynę. Mieszamy, żeby ładnie nam się połączyłam z resztą. Studzimy.
3. Na ciasteczkowy spód układamy maliny. W misie blendera ubijamy resztę śmietanki 36% , dodajemy przestudzoną czekoladową śmietankę z żelatyną, mieszamy i przelewamy na ciasteczkowy spód i maliny. Wstawiamy do lodówki.
4. W zagotowanej wrzącej wodzie rozpuszczamy galaretkę, jak rozpuściłam w 400 ml wrzątku, mieszamy, studzimy. Jak masa czekoladowa zacznie nam się siadać, układamy na niej maliny. Następnie zalewamy tężejącą bezbarwną galaretką. Odstawiamy najlepiej na całą noc do lodówki :-) Smacznego :-))





11 komentarzy:

  1. Malin mam masę, to już wiem co z nimi zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio strasznie posmakowałam w takich deserach na zimno :) Cudowny!
    https://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na taki torcik możesz mnie zaprosić :) Wygląda mega cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda smakowicie a skoro są maliny to też pewnie tak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały torcik. Trudno się oprzeć, żeby nie zjeść. Szkoda, że dzieli mnie ta szyba monitora od rzeczywistości

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger