Współpraca z Tarka i Miarka



Witajcie :-) Dzisiaj pochwalę się Wam nową współpracą, która udało mi się nawiązać ze sklepem internetowym Tarka i Miarka :-) W sklepie znajdziemy bogaty wybór produktów do kuchni i jadalni, oraz tekstylia i przydatne, kolorowe gadżety. Firma stale wprowadza nowy asortyment, aby każdy mógł w sklepie znaleźć coś dla siebie :-) Towar jest bardzo dobrej jakości. 

Strona jest przejrzysta, czytelna i bardzo przyjemna. Towar został podzielony na kilka kategorii, a w każdej kategorii znajdziemy bardziej doprecyzowane podkategorie, które ułatwiają wyszukanie danego towaru. Oprócz kategorii jadalnia i kuchnia znajdziemy też produkty sezonowe, oraz wyprzedaż, gdzie towary są w atrakcyjnych cenach.

Wysyłka powyżej 99 zł jest gratis, każdy nowy klient dostaje 10 zł rabatu na zakupy. Jeśli chcemy towar zapakować na prezent, oczywiście sklep oferuje nam taką usługę :-)

Ja oczywiście zamówiłam gadżety kuchenne, takie nowe przydasie. Mój wybór to : bidon/ butelka z wkładem chłodzącym - bardziej dla syna ;-), taką sympatyczną solniczkę i pieprzniczkę, szklanki  posłużą mi do deserów i nie tylko, oraz butelkę z pojemnikiem na owoce :-) 

Polecam Wam bardzo sklep Tarka i Miarka, zajrzyjcie koniecznie, na pewno w ofercie znajdziecie coś fajnego dla siebie :-)






3 komentarze:

  1. O, a ja miałam tam pracować, wyobrażasz sobie? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję fajnej współpracy. Lubię takie kuchenne gadżety. Jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger