"Rozgrywka" Lena Najdecka



Witajcie :-) Nie wiem czy lubicie thrillery, tym bardziej polityczne, ale może ten przypadnie Wam do gustu :-) Ja ostatnio poczytuję trochę jak dzieci pójdą spać, czasem średnio to wychodzi, ale daję radę he :-) Dlatego też będę Wam pokazywać co można ciekawego poczytać wieczorami dla przyjemności :-)

"Rozgrywka" to thriller polityczny, który pokazuje co dzieje się jak nieodpowiednia osoba trafi na stanowisko, na którym nie powinna się znaleźć. Książka uświadamia nam, że układy są wszędzie.  Czyta się ją super, jest wciągająca i pełna akcji. To mój pierwszy thriller polityczny, wiec byłam pełna obaw, ale dał radę :-) 

Prowincjonalny karierowicz dzięki układom mafijnym dostaje tekę ministra, wraz z nią zadanie ustawienia przetargu na autostradę. Od tego zadania zaczęły się ustawione przetargi, zastraszanie, korupcja, a nawet seks. Zdobywa on niemal nieograniczoną władzę i manipuluje aparatem Państwa. Czuje się bezkarny i wydaje mu się, że jest nietykalny. 
Na drodze staje mu mecenas Paweł Wencel, osoba z przeszłości, niewygodny znajomy, który zna jego mroczny sekret. Niestety nie może go wyjawić, bo jego rodzina znajdzie się w śmiertelnym niebezpieczeństwie. Staje on do nierównej walki z bezwzględnym politykiem. Czy wygra? Czy uda mu się pokonać człowieka ogarniętego rządzą władzy?

Czytając ta książkę zaczęłam się zastanawiać jak to jest teraz, czy też są takie osoby rządne władzy, na pewno tak. Jak myślicie ? Ja myślę, że tak, tylko o nich nie wiemy :-)

 Tytuł: "Rozgrywka"
Autor: Lena Najdecka
Okładka: miękka
Stron: 446
Cena okładkowa: 39,90 zł 
Wydawnictwo: Edipresse Książki

3 komentarze:

  1. To jest książka idealna dla mnie :) Muszę ją przeczytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej lubię thrillery psychologiczne, a odnośnie Twojego pytania, to myślę, że jest wiele takich osób.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger