Indyk z mango, żurawiną i miodem



Hej :-) Tym razem mięsko z owocami. My tak lubimy, odpowiada nam połączenie mięsa i owoców. Indyk tak jak i kurczak świetnie się do tego nadają. Z indykiem połączyłam mango i żurawinę, dodałam trochę miodu, kurkumy, natkę pietruszki i śmietankę 18%. Jako dodatek kuskus. Nam smakowało bardzo :-) Miłego dnia :-)

Składniki:

  • 1 większe dojrzałe mango
  • 400 g filetu z indyka
  • 3 garście żurawiny
  • sól himalajska
  • pieprz
  • kurkuma
  • natka pietruszki
  • 4 łyżki miodu 
  • olej kokosowy do smażenia
  • śmietana 18% do zup i sosów


1. Mango obieramy ze skórki, kroimy w kosteczkę, wrzucamy na rozgrzany na patelni olej kokosowy.
2. Indyka kroimy w paski, wrzucamy do mango, dodajemy sól, pieprz i kurkumę, jak indyk będzie prawie usmażony dodajemy żurawinę, mieszamy chwilkę podsmażamy. 
3. Na końcu dodajemy natkę pietruszki i śmietanę 18%, mieszamy. U mnie jako dodatek kasza kuskus. Smacznego :-)





8 komentarzy:

  1. Świetne połączenie, mnie też by smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe połączenie smaków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też lubię takie połączenia, często dodaję ananasa do mięs, czy brzoskwinie z mango jadłam jedynie dorsza i smakował świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mango bardzo lubię i takie danie bardzo by mi smakowało :) Pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki apetyczny, słoneczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię mango za kolor, który równoważy pozostałe potrawy na talerzu i dodaje smaczku. Pyszny obiad zrobiłaś :) Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger