Tarta z ciasta francuskiego z figą, boczkiem, cukinią i serem camembert



Hej :-)) W końcu w tym roku udało mi się zrobić coś ze świeżą figą :-). Jakoś zawsze za późno się kapnęłam, a teraz postanowiłam sobie, że muszę i kilka propozycji kulinarnych wykonam, tym bardziej, że figa bardzo smaczna jest, pasuje do dań na słodko i wytrawnie, więc na pierwszy strzał poszła do tarty. Tarta na szybko, pomysł też spontaniczny był, z tego co w lodówce, a że zawsze kupię sobie kilka rzeczy, które czekają na swoją kolej, to można było pokombinować ;-). Cukinia, boczek, ser camembert i figi :-)). Mniam tak mi smakowało :-))). Udanego dzionka :-))

Składniki forma 26 cm:

  • 1 płat ciasta francuskiego
  • 1 mała cukinia
  • 1 ser camembert naturalny
  • 1 opakowanie boczku w plastrach
  • 4 świeże figi


Na spód, oraz boki naczynia wyłożyłam ciasto francuskie, to co mi zostało, to dałam podwójnie. Na ciasto ułożyłam pokrojoną w plasterki cukinię, następnie zwinięty w rulonik boczek, pomiędzy boczek, pokrojony w plasterki ser, na niego figi pokrojone również w plastry i miedzy nimi powtykałam jeszcze kilka plasterków sera, które mi zostały. Piekarnik nagrzewamy do 200 stopni i pieczemy tartę około 30 minut. Podajemy na ciepło :-)




18 komentarzy:

  1. jakie zaskakujące połączenia :) wygląda przesmacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no no, nie powiem, tarta na bogato! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda bajecznie i do tego ta figa z boczkiem hm chętnie bym spróbowała takiej kombinacji smakowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lata nie jadłam figi :D. Ciekawa jestem smaku, bo tak na oko, to mam mieszane uczucia, czy by mi smakowało :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Eksplozja smaków. Czy Twoje dzieci chętnie jedzą takie dania? Moje trzeba przekonywać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszna propozycja,a u mnie figi jeszcze zielone...poczekam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędna! Każdy składnik fajnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio zakochałam się w tartach i taką też muszę zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie połączyłaś różne smaki. Chciałabym taką tartęe spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jadłam tylko tartę na słodko, ale ta wygląda zachęcająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne połączenie smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem wielka fanką tart i ta twoja wygląda przepysznie. Bardzo interesujące połączenie smaków:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger