Pizza z salami, szparagami, fasolką i oliwkami



Hej ;)). Dzisiaj pizza, długo nie było, mój młody się dopominał i udało mi się jeszcze kupić szparagi, a miałam ochotę właśnie z nimi wypróbować pizzę. No i mecz oczywiście był, więc było "mamo, zrób coś dobrego i  żebyś tylko zdążyła". Pizza wyszła smaczna, tym razem puszyste, grubsze ciasto, dodatki to salami, fasolka czerwona, oliwki czarne, no i szparagi. Fajnie pasują do pizzy, więc polecam wypróbowanie :).

Przepis na ciasto tutaj - klik

Dodatki:

  • sos pomidorowy
  • suszone pomidory z bazylią i czosnkiem
  • szparagi
  • oliwki czarne
  • fasolka czerwona
  • salami
  • tarta mozzarella


Ciasto na pizzę robię według przepisu. Szparagi podgotowałam, bo moje dziecko woli jak są miękkie (gotowałam w wodzie jakieś 10 minut). Oliwki pokroiłam. Do kubka dałam troszkę sosu pomidorowego i suszonych pomidorów z bazylią i czosnkiem, wymieszałam. Rozsmarowałam na uformowanym już spodzie do pizzy. Na sos nałożyłam salami, następnie szparagi, fasolkę i oliwki. Całość posypałam startą mozzarellą. Ja pizzę piekę na kamieniu więc wkładam do zimnego piekarnika (żeby kamień nie popękał), nagrzewam piekarnik do 180 - 200 stopni i piekę pizze jakieś 15 - 20 minut. 



9 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo apetycznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wygląda - ze szparagami pizzy nie jadłam, ale coś czuję, że by mi smakowała! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwaga - będę krzyczała : jestem GŁOOODNAAA!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie się prezentują te wszystkie kolory. Musi być naprawdę bardzo smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm domowa pizza! Najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widziała zdjęcie na fb, rewelacja! dawno nie jadłam takiej pizzy, wygląda fantastycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. pizza do meczu? perfekcyjnie! :D
    wygląda wybornie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. dawno nie jadłam pizzy, ciekawie nadziana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger