Truskawkowy deserek :)



Hej :)) Korzystacie z sezonu na truskawki?? Ja się staram, bo ostatnio kupiliśmy koszyczek i chyba jakieś opylane były, bo brzuchy trochę nas bolały, to samo koleżanki z pracy :( Teraz trochę boję się kupować, bo nie wiadomo na co się trafi. Dobra, to może o deserze teraz ;) Mój młody uwielbia desery, ten prosty bo na szybko. Truskawki, ubita śmietana i ciasteczka amaretti ( tydzień włoski w Lidlu ;)) Pozdrawiam :))


Składniki:

  • truskawki
  • ok. 200 ml śmietany 30 %
  • kilka ciasteczek amaretti
  • 2 łyżeczki cukru pudru



Truskawki rozgniotłam trochę widelcem. Nałożyłam po trochu na spód szklanki, śmietanę ubiłam, dodałam do niej cukier i przełożyłam na truskawki. Ciasteczka pokruszyłam i przełożyłam na śmietanę :))



36 komentarzy:

  1. Pycha:) robiłam coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyka z włoską nutą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lecę po łyżeczkę ,albo może lepiej łyżkę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super deserek, w sam raz, aby zjeść po obiedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością go wypróbuję.Uwielbiam truskawki w każdej postaci ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak! To i mój ulubiony deser, choć bez ciasteczek, bo ich nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetny deser. Naprawdę fajny na sezon. Co do truskawek to niepokoi mnie to, co piszesz...?! Ja kupuję i w dużych markerach i na placyku niedaleko, ale jeszcze nigdy nie zdarzyła mi się żadna dolegliwość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny deserek, więc na pewno wyszedł bardzo smaczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efektowny i pyszny deser :) A nie jest trudny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm pyszne! :) ale mi ochoty narobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam! Lecę jutro na rynek po truskawki ale tych ciasteczek nie znam i nie widziałam w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  12. takie deserki najbardziej lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka prostych składników i fantastyczny deserek gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja korzystam ile mogę, kupuję i jemy w domu jak się da :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie deserki :) Idealne na lato!
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie są w ogródku, więc małe i kwaśne... ale mimo wszystko wolę je niż duże kupowane, tam nigdy nic nie wiadomo :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie :) Ostatnio widziałam gdzieś pomysł by dodać do takiego deseru kruszonkę z orzechów włoskich. Myślę, że też by super pasowało :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mmm wygląda tak pysznie, ale bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma to jak prosty no i pyszny deser truskawkowy.

    OdpowiedzUsuń
  20. great, have a nice week! :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Można i tartą bułkę podać z miodem lub upiec kruszonkę jak na drożdżówkę. Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Deserek bardzo pysznie wygląda! Ja na szczęście mam swoje truskawki, tzn. ze swojego ogródka i wiem, że nie były opylane, Czasem to strach kupować niektóre produkty w sklepie :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się truskawkami objadam wręcz nieprzyzwoicie... Uwielbiam!
    Deserek wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo apetycznie wygląda Twój deser - same pyszności :) Będę tu częściej zaglądać :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ to dostojnie wygląda :) piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prawdziwa rozkosz dla kubków smakowych :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszędzie same pyszności a ja bez słodyczy dziś byłam :( :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Najlepszy deser o tej porze roku! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger