Makaron z salami, słonecznikiem i pesto z rukoli



Hej :) Moje ukochane pesto z rukoli :)) Tym razem tak trochę nietypowo, bo do jego zrobienia oprócz oliwy, słonecznika i orzechów włoskich użyliśmy krakersów. Pesto wyszło bardzo smaczne i delikatne. Lubimy eksperymenty więc to taki nasz przepis własny :)). Mój młody zażyczył sobie z salami. Miłego poniedziałku :))


Składniki:

  • 2 garści rukoli
  • 1/2 szklanki orzechów włoskich
  • 10 krakersów solonych
  • oliwa
  • 2 łyżki parmezanu
  • sól - niekoniecznie
  • makaron
  • salami
  • słonecznik



Wszystkie składniki oprócz krakersów dajemy do blendera, krakersy kruszymy na drobniejsze kawałki i dodajemy do reszty. Wszystko blendujemy do uzyskania w miarę gładkiej masy. Jeśli trzeba doprawiamy solą. Do ugotowanego wcześniej ciepłego makaronu (przełożonego na rozgrzana patelnię, dodałam pesto, słonecznik i pokrojone w paseczki salami. Wywieszałam i gotowe :)



18 komentarzy:

  1. uwielbiam makarony, uwielbiam pesto, a połączenie z salami? ekstraaa :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosty pomysł na pyszny obiad ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przymierzam się do pesto, ale nie mam jeszcze blendera, zakup dopiero w planach. Zanotuję sobie Twój przepis, bo coś czuję, że mi taki makaron posmakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. siedzę i się ślinię... pysznościowo wygląda :)) i chyba nawet jeszcze pyszne zapachy przez monitor docierają do mnie... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam jakie pyszności. Zjadłabym teraz taki makaronik bo zgłodniałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow.. wygląda bosko! :)
    Nie miałam okazji jeść pesto z rukoli, ale te zdjęcia mnie zachwyciły! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbuję ten przepis, bo makarony uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pysznie wygląda :) Zaskakujesz mnie coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten makaron! Zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki makaronik, jaki fajny kolorek całości. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak salami to musi być pycha!

    OdpowiedzUsuń
  12. o proszę, ciekawy, nie słyszałam, nie sprawdzałam:D z resztą, mam to do siebie, że rzadko sprawdzam czy coś już było....jak robię coś rzeczywiście extra, tak jest chyba lepiej :D
    Pysznie, Betinko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pesto z rukoli uwielbiam. Z makaronem tym bardziej będzie smakowało. Świetna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo, bardzo apetycznie wygląda Twoja propozycja makaronowa z salami i pesto :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zdecydowanie coś dla mnie, porywam do zeszytu od razu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger