Tak sobie deserowo ;)



Hej :) Moje dziecko ostatnio ciągle domaga się deserów. Jak tylko przyjdzie weekend to deser i deser. Lubi je bo są kolorowe i smaczne. Teraz przyszedł czas na coś z jego ulubioną beza. Jogurt malinowy, otręby granulowane z żurawiną, bezą, jagody. Wcięte zostało wszystko :))

Składniki:
  • jogurt malinowy
  • otręby granulowane z żurawiną
  • bezy
  • jagody

Do pucharka na spód dałam trochę otrąb, na nie część jogurtu, skruszone bazy, jagody i od początku - otręby, jagody i jogurt :)


18 komentarzy:

  1. wygląda tak smakowicie a jest takie proste ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda bajecznie! taki deser dla malucha to samo zdrowie i...zapewne ogromna frajda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Się nie dziwię, że Eryko domaga się więcej i więcej tych deserów, skoro mama takie pyszności serwuje :) też wcięłabym wszystko do spodu! Mniam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny deser ja tez teraz latem uwielbiam takie desery.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak deserowo, kolorowo, pysznie. Chętnie zjadłabym taki pucharek pełen tych pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba każdy skusiłby się na taki pucharek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm ja tez poproszę taki pucharek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tanie, proste, smaczne :) Niebo w gębie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mniaaam.... już więcej tu nie wchodzę, bo umieram na ślinotok! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ten deser wygląda fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bym się na taki deserek skusiła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger