Muffinki z trzema batonami Lion :)



Taki pomysł na szybko:) W domu miałam batony. jakoś tak czasem coś kupię, bo mam pomysł i potem leży do momentu, aż mi się przypomni co miałam robić. Czasem tez ma się ochotę na coś słodkiego co można szybko zrobić i wtedy ja sięgam do muffinek. Te wyszły super. każdy baton Lion był inny. jeden ten zwykły, drugi biały, a trzeci z orzeszkami ziemnymi :) Wyszło 24 sztuki :))

Składniki:
  • 300 g mąki pszennej
  • 100 g cukru
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  • cukier waniliowy
  • 2 jajka
  • 150 ml mleka
  • 100 ml oleju
  • 3 rożne batony Lion

Składniki suche wymieszać razem. Składniki mokre razem. Do mokrych dodawać stopniowo suche i wymieszać. Na końcu dodać pokrojone batony i wymieszać. Piec w 180 stopniach około 20 minut.



10 komentarzy:

  1. Lion i Snickers to chyba dwa moje ulubione batony czekoladowe, jeśli mam sytuację podbramkową i potrzebuję czegoś słodkiego na gwałt, to sięgam właśnie po nie i to wybieram w sklepie. Ten Lion musiał się fajnie rozpuścić... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też dzisiaj muffinki:D To co, zamieniamy się?:D Bo chętnie zjadłabym te muffinki z lionem:D

    OdpowiedzUsuń
  3. z batonami? Bajerancko! Musze spróbować, taka słodkość w słodkości;D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne!:) ja kiedyś robiłam z marsem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy przepis, bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja robiłam Brownie z lionem i wyszło pysznie. Babeczki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pychotki :) Mi się marzą takie z Twixami ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger