Kawa z białą czekoladą i lodami :)



Gorąco .......... uffff nie ma nic lepszego na ochłodę jak kawusia z lodami :) a ta jeszcze w dodatku z białą czekoladą. Bomba kaloryczna, ale raz na jakiś czas człowiek musi sobie dogodzić he he he. Tą kawę znałam w wersji na ciepło, a że upały to zrobiłam ją na zimno. Prawdziwe orzeźwienie i ten smak mmmmmm :))

Składniki dla 2 osób:
  • 50 g białej czekolady + do dekoracji
  • 4 gałki lodów waniliowych
  • mleczko lub śmietanka do kawy
  • bita śmietana
  • kawa

Czekoladę rozpuścić w tak zwanej  "kąpieli wodnej". Zaparzyć kawę, do której dodać rozpuszczoną czekoladę i wszystko jeszcze raz podgrzać( ciągle mieszając), żeby czekolada połączyła się z kawą.Na spód szklanki wlać trochę mleczka lub śmietanki, spienić spieniaczem do mleka, następnie dodać 2 gałki lodów ( na jedną szklankę 2 gałki). Wszystko zalać kawą z czekoladą. Na wierzch bita śmietana i starta czekolada. U mnie dodatkowo rurka :)))) Polecam :))

 



4 komentarze:

  1. czysta rozpusta ale mam straszną ochotę na taką kawkę :)
    pozdrawiam ciepło,
    szana,
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to wspaniale wygląda! A smakuje? Nawet nie chcę myśleć, bo zaraz zgłodnieję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kawusiaaaa:) ale pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. lepszego deseru na dzisiaj nie mogłam sobie wymarzyć.... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger