"Już mnie nie oszukasz" Harlan Coben

 


Na Netfilix już możecie obejrzeć mini serial, który powstał na podstawie książki. Ja przyznam, że jeszcze go nie obejrzałam, ale mam go zapisanego w ulubionych. "Już mnie nie oszukasz" to thriller na początku którego poznajemy główną bohaterkę Maye Stern. Jej Joe mąż został zamordowany na jej oczach, a ona zostaje sama z córeczką. Kobieta staje się główną podejrzaną za sprawą jej przeszłości. Kiedy była oficer sił specjalnych dwa tygodnie po pogrzebie na nagraniu z domowej kamery widzi męża bawiącego się z ich córką nie jest już pewna, czy to ktoś nią manipuluje, czy jest to efekt zmęczonego umysłu...

Jak to zwykle bywa z powieściami Harlana Cobena książka z ciekawą fabułą, zaskakującym zakończeniem, wciągająca od samego początku. Trzyma w napięciu, z kolejnymi stronami poznajemy sekrety i tajemnice dotyczące Joego. Autor podrzuca nam kolejne tropy i wzmaga chęć poznania prawdy. Bardzo lubię książki tego autora i ta również przypadła mi do gustu. Zabieram się za oglądanie serialu, a Wam polecam książkę, a później i serial :-)

wpis powstał w ramach współpracy reklamowej z Wydawnictwem Albatros


 Tytuł: "Już mnie nie oszukasz"
Autor: Harlan Coben
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 384
Cena okładkowa: 43,90 zł.
Wydawnictwo: Albatros

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger