Spaghetti Bolognese czyli obiad na szybko

 


#wpis powstał w wyniku współpracy z marką Knorr

Dzień dobry :-) Dziś obiad na szybko, który znają chyba wszyscy. Robię go, jak już nie mam czasu na stanie przy garach, bo wiem, że wszyscy chętnie go zjedzą. Dodaję od siebie kilka ulubionych składników, takich jak cebula, czosnek, oliwki czarne i tym razem kukurydzę. Robicie często takie obiady? 

Składniki dla 4 osób:

  • makaron spaghetti
  • 400 g mięsa mielonego
  • 1 opakowanie Fixu do Spaghetti Bolognese Knorr
  • 1 cebula
  • 2 ząbki czosnku
  • kilkanaście czarnych oliwek
  • kukurydza
  • ser grana padano
  • świeża bazylia
  • 2 - 3 łyżki oleju

1. Makaron gotujemy według przepisu na opakowaniu. Na patelni rozgrzewamy olej, wrzucamy pokrojoną w drobną kostkę cebulę i podsmażamy. Jak się nam zeszkli, wrzucamy mięso, dodajemy przepuszczony przez praskę czosnek i podsmażamy. 
2. Jak mięso będzie podsmażone, dodajemy szklankę wody i wsypujemy Fix Knorr, mieszamy żeby proszek nam się rozpuścił. Patelnię przykrywamy pokrywką i dusimy przez 8 - 10 minut na małym ogniu.
3. W międzyczasie kroimy oliwki, odsączamy z zalewy kukurydzę i ścieramy ser. Jak po około 5 minutach mieszam mięso i dorzucam oliwki i kukurydzę. Po 10 minutach do mięsa i sosu dodaję ugotowany makaron i całość mieszam.
4. Przekładam na talerze, posypuję startym serem i dekoruję listkami bazylii. 
Smacznego :-)




12 komentarzy:

  1. Spaghetti po bolońsku to zdecydowanie sprawdzona klasyka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest sos, który najczęściej używam do spaghetti. Moje dzieci go uwielbiają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam spaghetti, super przepis. Wygląda mega apetycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Do spagetti nie trzeba mnie długo namawiać :) Fix znam doskonale i zawsze stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie szybkie obiady lubię bardzo. Nawet bez mięsa mogą być :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto, ale jak smacznie. A ile ludzi tyle przepisów :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł z tą kukurydzą, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam makarony a ich sos jest mega . Tylko ja zamiast mięsa używam tofu lub inny zamiennik mięsa .

    OdpowiedzUsuń
  9. Poprzedni komentarz o zamienniki mięsa ja napisałam :/ ale zapisał się jako anonim . Dodam ze apetyczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie robiłam spaghetti z kukurydzą, ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger