Nowe galaretki z pianką w czekoladzie WOW od Vobro

 


Post powstał we współpracy z marką Vobro 

Dzień dobry :-) Kochani dziś przychodzę do Was moją opinią o galaretach z pianką WOW od Vobro. Po raz kolejny marka Vobro zaskoczyła mnie i w sumie nas, bo próbowało je kilka osób, bardzo pozytywnie. Galaretki z pianką smakują rewelacyjnie.

Galaretki mamy w trzech smakach: wiśnia, pomarańcza i cytryna. Nie potrafię powiedzieć Wam, który smak jest najlepszy, bo mnie smakują po prostu wszystkie. Mają one orzeźwiające smaki, nie są za słodkie, co dla mnie jest dużym plusem. Oblane są delikatną czekoladą. 




Każda galaretka zapakowana jest w osobny papierek, który jest w intensywnym kolorze przyciągającym wzrok.  Odpowiada on również smakowi, jaki znajdziemy w środku. Galaretki z pianką będą idealne na słodką przekąskę w ciągu dnia, idealnie pasują też jako coś słodkiego do kawy. Ich nazwa jest adekwatna do tego jak smakują :-))




3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger