Wody toaletowe i perfumowane dla Niej i dla Niego od Avon - recenzja

 


Markę Avon zna chyba większość. Ma ona zarówno swoich zwolenników, jak i przeciwników. Ja osobiście ma kilka kosmetyków tej marki wypróbowanych i czasem chętnie po nie sięgam. Ogólnie rzecz biorąc nie mam jednej ulubionej marki kosmetyków, tak naprawdę to wybieram to, co jest dla mnie najlepsze. Oczywiście patrzę też na skład, jakość i skuteczność. Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować wody perfumowane dla kobiet i wody toaletowe dla mężczyzn. Mam osobiście kilka ulubionych zapachów jeśli chodzi o Avon. 


Woda perfumowana Herstory

Oczywiście zapach to kwestia gustu, każdy ma inny, swój ulubiony. Jedni lubią perfumy słodkie, drudzy te bardziej świeże.  Ja osobiście należę do tych drugich. Powiem Wam, że lubię ładnie pachnieć, uwielbiam perfumy, mam jeden zapach ulubiony, który jest ze mną już długo. Poszukuję kolejnych, ale jeszcze żaden  nie zrobił na mnie takiego wrażenia jak ten jak na razie jeden, jedyny. Jeśli chodzi o wodę perfumowaną Herstory, to jest to zapach na pewno trwały.

Główne nuty zapachowe: różowy pieprze, irys, paczuli

Zapach jest intensywny i mocno kwiatowy. Musi minąć trochę czasu zanim staje się delikatniejszy. Wyczuwalny jest dość długo zarówno na ciele, jak i na ubraniu.

Woda perfumowana Artistique Patchouli Indulgence


Ten zapach jest dość 
intrygujący, inny niż wszystkie. Jest też trwały, dość intensywny i wielowymiarowy i orientalny. Dość mocno wyczuwalna jest paczula. Ciężko określić ten zapach, mnie kojarzy się z kadzidełkiem ;-) Zapach ma piękny flakonik. 

Główne nuty zapachowe to: paczula, egzotyczne przyprawy i bursztyn


Jeśli chodzi o zapachy męskie to wybrałam serię Black Suede. Mamy tutaj dwa zapachy - czerwony flakonik to Hot, a czarny Dark.

Black Seude Dark



Jest to dość intensywny zapach raczej na wieczór. Na pewno trwały i ciekawy. Mamy tutaj cosmofruit, skóra saffiano, wetiwer. Kompozycja jest drzewno - aromatyczna. Flakonik tajemniczy i intrygujący. Ja osobiście wolę lżejsze męskie zapachy, ale ten ma w sobie to coś.

Black Seude Hot


Ten zapach z kolei jest słodszy i delikatniejszy. Trwały i zmysłowy. Kompozycja jest aromatyczno - drzewna, główne nuty zapachowe jakie tutaj znajdziemy to: bergamotka, złoty cynamon, burbon z nutą tytoniu. 

Jeśli miałabym wybrać jakiś zapach damski, to powiem Wam, że byłoby ciężko, bo oba zapachy są dla mnie za słodkie. Wcale nie znaczy to, że są brzydkie, absolutnie. Są naprawdę ładne, trwałe i ciekawe. Zapachy męskie mi się podobają oba, mają w sobie to coś. Tak jak pisałam na początku każdy ma inne preferencje zapachowe. To co dla mnie jest za słodkie, dla innych jest super. Dajcie znać czy Wam podobają się zapachy Avon i które :-)

4 komentarze:

  1. Her story mam i bardzo je lubię
    Pięknie pachną i są bardzo trwałe

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie odróżniam zapachów po firmach, tyle tego na rynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paczula, egzotyczne przyprawy i bursztyn... O, to brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. I read this article. I think You put a lot of effort to create this article. I appreciate your work. Baywatch Jacket

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger