"Szczęśliwe związki. O miłości, wolności i szczęściu" Beata Pawlikowska

 


Już dawno nie czytałam nic Beaty Pawlikowskiej. W ręce wpadła mi jej najnowsza pozycja "Szczęśliwe związki. O miłości, wolności i szczęściu". Po książkę sięgnęłam z ciekawości. Jest to kontynuacja bestselleru "Jestem szczęśliwym singlem". Nie czytałam, więc nie mogę się wypowiedź. 

Książka ta, ma nas nauczyć jak być szczęśliwym w związku. Pani Beata podpowiada nam jak być  asertywnym, jak stworzyć szczęśliwy związek. Wyjaśnia dlaczego powstają toksyczne relacje i jak wygląda rozmowa partnerska. Tematów dotyczących związku jest tu wiele. 

Książka jest dość pokaźnych gabarytów, bo ma 592 strony, ale oprócz teorii mamy tutaj też popularne rysunki autorki i każdy rozdział zakończony jest ćwiczeniami. Pozycja fajna do poczytania, ale czy pomoże, czy rozwiąże problemy jeśli ktoś je w związku ma, tego nie wiem. Jeśli lubcie książki Pani Beaty, to zachęcam do lektury :-)


Tytuł: "Szczęśliwe związki. O miłości, wolności i szczęściu"
Autor: 
Beata Pawlikowska 
Okładka: miękka
Stron: 592
Cena okładkowa: 54,90 zł.
Wydawnictwo: Świat Książki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger