"Moje miejsce na ziemi" Julia Navarro

 


Jeśli lubicie literaturę piękną i do tego pokaźnych rozmiarów, to "Moje miejsce na ziemi" jest dla Was idealne. Książka ma 768 stron i powiem szczerze, że na początku trochę mnie to przeraziło. Trochę mi zeszło przeczytanie jej, ale w trakcie musiałam robić przerwy spowodowane chorobami moją i dzieci. 

Trójka przyjaciół, która swoje beztroskie dzieciństwo spędza w dzielnicy Madrytu. Gdy wkraczają w dorosłość ich kraj jest po wojnie domowej. Ich rodziny nie stanęły po stronie zwycięzców. Muszą opuścić swój dom. Każde z nich płynie najpierw do Aleksandrii, później do Egiptu, a to jeszcze nie koniec ich wędrówki, która ma na celu znalezienie swojego miejsca na ziemi. Czy takie miejsce znajdą?

"Moje miejsce na Ziemi" to opowieść o ludziach, którzy muszą mierzyć się z zawirowaniami losu. Na każdym kroku muszą oni dokonywać trudnych wyborów. Mamy tutaj pokazane przemiany jakie zachodzą w głównych bohaterach, ale nie tylko w nich, bo autorka pokazuje też przemiany zachodzące w świecie. Był to wtedy okres wojen. Mamy tutaj powolną akcję, choć książkę czyta się płynnie i bardzo przyjemnie. Ciekawą i skomplikowaną fabułę, pełną emocji, akcji i trudnych decyzji. Książka z serii tych, które na długo pozostają w głowie. Polecam :-)


Tytuł: "Moje miejsce na Ziemi"
Autor: 
Julia Navarro
Okładka: twarda
Stron: 768
Cena okładkowa: 59,90 zł.
Wydawnictwo: Albatros

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger