Swigo - soki dla Twojego zdrowia

 


Dzień dobry :-) Kilka dni temu otrzymałam do przetestowania produkty od Swigo. W ofercie znajdziemy soki i smoothies, świeżo wyciskane, które poddawane są technologii HPP (z ang. High Pressure Processing). Metoda ta wykorzystuje wysokie ciśnienie do utrwalania soków zamiast wysokiej temperatury. Dzięki temu zostaje zachowane maksimum witamin i zdrowia, a w sokach nie ma szkodliwych mikroorganizmów, których dzięki tej metodzie się pozbywamy.


Soki tłoczone są na zimno, a dzięki metodzie hpp zachowują świeżość do 60 dni bez konserwantów! 

W ofercie Swigo zostały przygotowane plany Swigo. Dzięki dobraniu przez specjalistów odpowiedniej kombinacji soków i smothie możecie wesprzeć organizm w procesie detoksu, powrotu do zdrowia, podkręcanie metabolizmu czy regeneracji.



W ofercie znajdziemy soki, smoothies i sezonowo lemoniady. Ja miałam możliwość wypróbowania soków i smoothies. Wszystkie produkty są w 100% naturalne, nie ma tutaj żadnych sztucznych dodatków, czy dodatku cukru. Niektóre są słodkie inne zaś lekko kwaskowate, ale to wynika z owoców czy warzyw do nich dodanych. Ja lubię prawie wszystkie owoce czy warzywa, więc smak soków był dla mnie idealny. Soki dodają energii, można nimi zastąpić posiłek lub potraktować jako przekąskę. Warto zwrócić uwagę, że Swigo ma dedykowaną linię dla dzieci w pojemności 250 ml i w kolorowych, ciekawych dla dzieci etykietach. To wygodna forma, aby wrzucić dziecku do plecaka sok zamiast batonika na przykład. 

Jestem zwolenniczką świeżo wyciskanych soków. Jeśli tylko mam czas i dobre produkty soki wyciskam własnoręcznie. Natomiast Swigo daje rozwiązanie na świeżo wyciśnięty sok wtedy kiedy nie mam czasu na zakupy, wyciskanie i czyszczenie urządzenia. Mając zapas takich produktów w lodówce, mam pewność, że każdego dnia dostarczę do organizmu odpowiednią porcję witamin z owoców i warzyw.



2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger