Świąteczne nowości od Vobro

 


Dzień dobry :-) Już niedługo Święta, ja sama już piekę to co mogę wcześniej. W międzyczasie znalazłam chwilkę, żeby Wam pokazać nowości od Vorbo :-) Są to świąteczne mikołaje i renifery w trzech pysznych smakach. Czekoladki zapakowane w kolorowe zawijki, odpowiadające danemu smakowi. Grafika jest elegancka i nawiązuje do świąt bożonarodzeniowych. 

Nowe czekoladki przeznczone zostały do zakupu na wagę, już widziałam je w kilku sklepach. Myślę, że na pewno przypadną wszystkim do gustu i każdy wybierze dla siebie ulubiony wariant smakowy. Niw wykluczam, że będą to wszystkie trzy warianty :-)


Mnie najbardziej do gustu przypadł smak pomarańczowy, ale ja za pomarańczami przepadam od zawsze, więc to było do przewidzenia. Bardzo ciekawy okazał się wariant z ananasowo - mlecznym wypełnieniem, no super :-) Ostatni to klasyczny smak kakaowo - śmietanowy. 





U nas wszystkie trzy warianty cieszą się ogromną popularnością. Słodycze marki Vobro lubimy bardzo. Jest to polska marka, praliny nie zawierają konserwantów, ani sztucznych barwników, tłuszczów utwardzanych czy oleju palmowego. 

Cieszę się, że co chwilę firma wprowadza na rynek nowe warianty smakowe i nowe praliny. Te są naprawdę pyszne. Sprawdzą się super jako słodki poczęstunek, dodatek do kawy, czy do prezentów. Ja jestem mile zaskoczona wariantami smakowymi, którym ciężko się oprzeć. Was zachęcam do wypróbowania, bo naprawdę warto :-)



5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger