Perfumy alternatywne - świetna jakość w dobrej cenie


" Nie ma elegancji bez perfum. Są niewidzialnym, niezapomnianym i niedoścignionym dodatkiem"
Coco Chanel

Ja mam kilka swoich ulubionych, ale tak naprawdę lubię zmieniać je w zależności od okazji czy pory roku. Wiosną i latem lubię perfumy świeże i lekkie, a jesienią i zimą ciut cięższe. Ostatnio odkryłam perfumy alternatywne. Jestem bardzo mile zaskoczona jakością, która jest bardzo dobra. Nie musimy rujnować swojego budżetu, żeby kupić dobre i trwałe perfumy. Perfumy alternatywne posiadają w swojej ofercie bogaty wybór znanych zapachów.

Flakoniki są eleganckie, idealne na prezent. Wybór zapachów jest ogromny, ale na stronie jest wyszukiwarka, która pomoże nam w wyborze. Mamy też listę perfum, która zawiera oryginalne zapachy a przy nich alternatywne odpowiedniki. Ja wybrałam trzy zapachy: jeden dla siebie, dwa dla męża. Niedługo Dzień Taty z tej okazji zachęcam do śledzenia profilu na Fb, będą ciekawe promocje :-)

Numer 228. jest to zapach inspirowany Bright Crystal - Versace

Jest to mój ulubiony zapach, który wprost uwielbiam. Zapach jest świeży, dla mnie idealny na wiosnę i lato. Perfumy są zmysłowe, idealne na dzień, świeże i kwiatowe. Czuję się w nich rewelacyjnie i zawsze mam je na półce. 

Nuta głowy: yuzu, granat i nuty wodne

Nuta serca: lotos, magnolia i piwonia

Nuta bazowa: piżmo, mahoń i bursztyn


Numer 059 zapach inspirowany Allure Sport - Chanel


Zapach zmysłowy dla aktywnych mężczyzn. Wyczuwalna nuta drzewna, choć zapach jest dość świeży. Perfumy są trwałe, a zapach bardzo zbliżony do oryginału. Idealny na dzień i według mnie na wieczór też. 


Nuta głowy: aldehydy, pomarańcza, czerwona mandarynka i nuty morskie

Nuta serca: pieprz, neroli i cedr

Nuta bazowa: fasolka tonka, bursztyn, wanilia, wetyweria, białe piżmo i Żywica elemi


Numer 347 zapach inspirowany Boss Orange - Hugo Boss


Jak damska wersja tego zapachu nie przypadła mi do gustu, tak męska jest bardzo ciekawa. Mamy tutaj połączenie nut drzewnych, wanilii i owoców. Zapach idealny na wiosnę i lato. Zobaczymy czy mężowi przypadnie zapach do gustu ;-)

Nuta głowy: kolendra i czerwone jabłko

Nuta serca: kadzidło i pieprz syczuański

Nuta bazowa: wanilia i nuty drzewne


Podsumowując: Perfumy alternatywne Ambra oczywiście polecam każdemu, kto szuka dobrych zapachów w bardzo atrakcyjnej cenie. Bardzo zaskoczyła mnie ich trwałość. Spryskałam się moimi nr 228 rano, zapach był wyczuwalny przez cały dzień, a włosy pachniały mi jeszcze na drugi. Lubię oryginalne perfumy, niestety ich cena powala i używam ich okazjonalnie. Te pachną bardzo podobnie do oryginału, mają świetną cenę, a zapach jest wyczuwalny bardzo długo. Stosuję je na co dzień i mogę pozwolić sobie nawet na zamówienie w ciemno i przetestowanie danego zapachu, bo w ofercie znajdziemy różne pojemności. Już wybrałam sobie nawet, które zamówię kolejnym razem :-)






11 komentarzy:

  1. Ja mam swoje ulubione zapachy i akurat jeśli chodzi o perfumy to nie lubię ich zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa, muszę się nimi zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione perfumy kupuję w Zarze. Są bardzo trwałe

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pierwsze 228 z chęcią bym poznała :). Czasami sięgam po takie zamienniki i niektóre są naprawdę ładne i trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię sięgać po takie inspiracje znanych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że alternatywne perfumy to naprawdę dobry pomysł, sama z pewnością w najbliższym czasie się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zapachy. Pierwszy mnie szczególnie zainteresował. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa zapachu tych perfum :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam w swojej toaletce kilka tego typu alternatywnych zapachów i jestem z nich bardzo zadowolona. Ta oferta jest dla mnie nowa- chętnie zapoznam się z ich propozycjami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aktualnie nie używam perfum, bo jestem w ciąży i zapachy mi przeszkadzają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger