"Rodzina.Mama", "Rodzina.Tata" Barbara Supeł Nowości od Wydawnictwa Zielona Sowa

 


Niedługo Dzień Mamy, a miesiąc później Dzień Taty. Wydawnictwo Zielona Sowa przygotowało z serii "Rodzina" piękne książeczki o rodzicach. Pokazują one, że rodzina jest najważniejsza. W książeczkach poczytamy o tym jak mama i tata zareagowali, gdy dowiedzieli się, że będą rodzicami. Jak opiekują się nami, kibicują, pomagają w dorosłym życiu. Zawsze mamy w nich oparcie, możemy liczyć na ich pomoc, czy dobrą radę. Autorka pokazuje jak ważni są rodzice w naszym życiu, są przy nas zawsze kiedy ich potrzebujemy, są też naszymi najlepszymi przyjaciółmi. 

Książeczki są pięknie ilustrowane w twardych oprawach. Tekstu nie ma dużo, pokazuje relacje z rodzicami od momentu, gdy dowiadują się, że będą mieli dziecko do dorosłości. Idealne na prezent. Przeżyjemy z nimi sentymentalną podróż przez najważniejsze wydarzenia z życia mamy, taty i ich dziecka.  Nam podobają się bardzo :-)





Tytuł: "Rodzina. Mama", "Rodzina. Tata"
Autor:  Barbara Supeł
Oprawa: twarda 
Stron: 24
Cena okładkowa: 17,99 zł
Wydawnictwo: Zielona Sowa

2 komentarze:

  1. Wartościowe i bardzo ładnie wydane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapiszę sobie ;) kupiłam (mam nadzieję, że dobrze pamiętam) z twojego polecenia książkę "miłość" dla dzieci i tak mnie wzruszyła, mojemu partnerowi też się podobała ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger