"Rozgrywka" Allie Reynolds

 


"Rozgrywka" to debiutancki thriller Allie Reynolds i zarazem moje pierwsze spotkanie z jej twórczością. Autorka umie budować klimat, bo jest tu mrocznie i strasznie. 

Grupa przyjaciół 10 lat po tym jak wszyscy uczestniczyli w zawodach snowboardowych spotyka się ponownie w alpejskiej chatce. Podczas tego turnieju zginęła bez śladu siostra Curtisa. Od tamtej pory się nie widzieli, teraz spotykają się po dłuższej przerwie po raz pierwszy. Miejsce w którym się spotykają stanie się dla nich prawdziwym escape roomem. Ktoś się z nimi zabawia. Każde z nich ma jakiś sekret i każdemu z nich zniknięcie siostry Curtisa było na rękę. Wszystkiego mogą dowiedzieć się rozwiązując zagadki, ale czy po ich rozwiązaniu ujdą z życiem. Robi się coraz mroczniej i straszniej, każdy się boi, każdy wyjawia swoje tajemnice z przeszłości. Zaczynają się wspólne oskarżenia, każdy jest tak nakręcony, że jest w stanie zrobić drugiemu krzywdę. Czy uda się im rozwiązać zagadkę? Czy przeżyją?  Czy wygrają wszyscy? A może wygrany może być tylko jeden?

Książka, która od samego początku trzyma w napięciu. Jest mrocznie, strasznie i ten klimat, aż czasem ciarki przechodzą po plecach. Fabuła książki toczy się w opuszczonym schronisku w zaśnieżonych górach z dala od ludzi. Brak tutaj zasięgu, ktoś ukradł telefony, a stacjonarne wymontował. Grupa przyjaciół nie może wezwać pomocy. Akcja powieści toczy się dwutorowo: teraz i 10 lat temu. Z każdą przeczytaną stroną rośnie nasz niepokój i niepewność. Zakończenie nie do przewidzenia. Książka przez to jest nieodkładalna. Każdy rozdział jest tak zakończony, że ciekawość co będzie w kolejnym bierze górę. Koniecznie musicie tę książkę przeczytać. Te ponad 400 stron mnie mignęło nawet nie wiem kiedy. Tak wciągającego thrillera już dano nie czytałam. Polecam, polecam i jeszcze raz polecam :-)



Tytuł: "Rozgrywka"
Autor: Allie Reynolds
Oprawa: twarda
Stron: 416
Cena okładkowa: 44,90 zł
Wydawnictwo: Albatros


18 komentarzy:

  1. Chętnie wciągnęłaby się w tą lekturę

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie książki trzymające w napięciu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thrillery uwielbiam! Skoro tak dobrze się go czyta na pewno po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam! Świetnie tę książkę scharakteryzowałaś jednym słowem: nieodkładalna :) Zgadzam się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że od początku trzyma w napięciu ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem jak najbardziej na tak i chętnie przeczytałabym tę publikację ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś dla mnie - interesująca

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaa, po takiej rekomendacji muszę zamówić! Uwielbiam trzymające w napięciu thrillery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o wow! Uwielbiam taki klimat!

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi ciekawie, akurat teraz czytam kilka książek jednocześnie, mam też spory stosik czekający, ale może kiedyś sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, skoro tak, to zapisuję sobie ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  14. Książka zbytnio nie dla mnie, ale na pewno kogoś zaciekawi :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam już pochlebne opinie na temat tej książki. Zapisuję sobie tytuł, bo wszystko wskazuje na to, że to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przekonałaś mnie, muszę ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super, lubię takie trzymające w napięciu propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mroczne książki teraz nie dla mnie, bo jakoś tak w tej ciąży śnią mi się koszmary. Ale w przyszłości chętnie ją przeczytam :) okładka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger