Sałatka z roszponką, pomidorkami, oliwkami, fetą i słonecznikiem

 


Dzień dobry :-) Mrozik dziś w Rzeszowie był spory, ale fajnie, że mamy zimę. Ja mam dla Was przepis na pyszną sałatkę. Lekką z dużą ilością zieleniny. Mamy tutaj roszponkę, mix młodych listków, pomidory suszone, pomidorki koktajlowe, czarne oliwki, fetę i prażony słonecznik. To wszystko skropione oliwą z oliwek. Sałatka jest pyszna. Polecam i miłego poniedziałku Wam życzę :-)

Składniki:

  • 1 opakowanie roszponki
  • 1 opakowanie mix młodych listków
  • czarne oliwki
  • suszone pomidory
  • pomidorki koktajlowe
  • 1 opakowanie sera feta
  • 3/4 szklanki łuskanego słonecznika
  • oliwa z oliwek extra virgin

1. Roszponkę i mix listków myjemy. Przekładamy do miski.
2. Oliwki kroimy w plasterki, suszone pomidory w paseczki, pomidorki koktajlowe na połówki, ser feta w kosteczkę.
3. Słonecznik prażymy na suchej patelni.
4. Dodajemy wszystkie składniki do listków i roszponki. Ja dałam suszone pomidory i oliwki, wymieszałam. Potem połówki pomidorków, ser feta i prażony słonecznik. Całość skropiłam troszkę oliwą z oliwek.
Smacznego :-)





4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger