"Miłość" Corrinne Averiss

 

Co jakiś czas na rynku wydawniczym ukaże się książka wyjątkowa, taka perełka, która nie dość, że jest pięknie wydana, to jeszcze jej zawartość porusza ważne tematy takie jak np. rodzicielstwo. Taka cudowna i wyjątkowa jest właśnie ta książka.

Tosia ma kochających rodziców, brata Tomka i psa Fuksa. Wszyscy w jej domu się kochają. Ta ich miłość rozświetlała każde miejsce w jakim się pojawili. Mama Tosi zawsze mówiła, że kochać kogoś, to być przy nim. Miłość Tosię otulała jak ciepły szalik, była dla niej niczym sznurek, który łączy ją z bliskimi. 

Pewnego dnia Tosia musiała iść do przedszkola. Bała się nowego miejsca i nie chciała tam zostać bez mamy. Obawiała się tego, czy miłość będzie przy niej nawet wtedy, jak mama będzie daleko od niej. Otuchy dodawał jej sznurek, który ciągle był na miejscu, ale i tak obawy jej nie opuściły. Jak Tosia poradzi sobie w przedszkolu? Czy przekona się, że nie warto się bać? Czy miłość odnajdzie ją, nawet wtedy jak jest daleko od domu?



Książka to cudny picturebook, który wytłumaczy dzieciom czy są uczucia takie jak miłość i przyjaźń. Pokaże też, że pójście do przedszkola i pierwsze dłuższe rozstanie z rodzicami nie jest czymś strasznym. Mimo tego iż rodzice są daleko, to ich miłość jest zawsze z nami. Historia będzie dobrym wstępem dla rodziców do rozmowy z dziećmi o uczuciach. Piękne wydanie i ilustracje zachwycą nawet dorosłych. Polecamy, ta książka jest wyjątkowa :-)



Tytuł: "Miłość"
Autor: Corrinne Averiss
Oprawa: twarda
Stron: 32
Cena okładkowa: 32,99 zł
Wydawnictwo: Zielona Sowa

6 komentarzy:

  1. Sama okładka już mi się podobała, a jak zobaczyłam ją w środku i przeczytałam Twoje słowa to myślę sobie, że to książka, którą chciałabym przeczytać. Niezależnie od tego czy jest ona dla dzieci :) Moi chłopcy już dawno w przedszkolu nie są, ale ja bardzo lubię takie historie :) Chętnie przeczytam jeśli znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne ilustracj, jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję sobie tytuł i na pewno kupie, gdy już mój maluch troszkę podrośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie, pięknie wydana ta książka. Już sama okładka zachęca, a te rysunki w środku - totalnie w moim stylu. Staram się uczyć moje dzieci o istocie miłości, okazywaniu uczuć, myślę, że się nam spodoba ;) Postaram się ją zamówić nawet dzisiaj. Dziękuję za polecenie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger