"Gorąca oferta. Tom 1" Charlotte Mils

 


Emily Carson jest świeżo po studiach i właśnie zdobyła swoją pierwszą pracę. Przypadkowo w jej życiu pojawia się Marcus, bogaty i przystojny facet, który niestety nie robi na niej dobrego wrażenia. Pierwsze spotkanie nie należy do udanych, ale okazuje się, że jadą wspólnie na Wyspy Kanaryjskie i Emily zmienia zdanie na jego temat, a nawet zakochuje się w nim bez pamięci. Po powrocie z wakacji dziewczyna dowiaduje się o nim wstrząsających rzeczy. Odkrywa jego sekret i jak się okazuje wcale nie jeden, bo na jaw zaczynają wychodzić jego mroczne tajemnice...

Książka to powieść obyczajowa z elementami romansu. Zdecydowanie należy do tych lżejszych pozycji, idealnych do przeczytania w jeden wieczór. Emily to zadziorna dziewczyna, która ciętą ripostę ma na wszystko. Oboje z Marcusem tworzą mieszankę wybuchową. Autorka umiejętnie po trochu serwuje nam o nich informacje, trzymając nas w ciągłym napięciu. Zakończenie trochę mnie zaskoczyło, ale jest to tom pierwszy tej opowieści, więc można się nastawić, że będzie kontynuacja. Całość ciekawa, czyta się szybciutko. Książka to świetny rozluźniacz, przy którym na pewno nie będziecie się nudzić :-)


Tytuł: "Gorąca oferta"
Autor: Charlotte Mils
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Stron: 320
Cena okładkowa: 39,90 zł
Wydawnictwo: Muza

13 komentarzy:

  1. Nie czytałam :) Ale ostatnio wiele książek czytam o różnej tematyce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie moja tematyka książkowa, ale z jednej strony kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po ciężkim dniu pracy z przyjemnością bym sięgnęła po nią. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może skuszę się na tę książkę za jakiś czas. Ciekawa jestem czy mi się spodoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hm, może kiedyś wpadnie w moje rece, zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Look very interesting.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/02/perfumed-body-lotions.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Treść wydaje się przyjemna. Lubię czasami czytać takie historie :) Zawsze sobie wszystko wyobrażam i zastanawiam się co, ja bym zrobiła w danej sytuacji :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka mnie zaciekawiła :D Chętnie przeczytam :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sounds like a book of good romance
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna na wieczór po trudnym dniu :), by oderwać się od codzienności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie książki obyczajowe z elementami romansu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię książki tej autorki, chętnie poczytam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger