"Co komu pisane" Maria Ulatowska, Jacek Skowroński

 


Tomasz Bocianowski to lekarz ginekolog, który oprócz pracy w szpitalu prowadzi jeszcze prywatny gabinet. Jest po rozwodzie, mieszka sam w pięknym domu i ma dorosłego już syna. Pewnego dnia w jego życie niespodziewanie wdziera się znana pisarka Janina Opiłko. Zamieszkuje u niego. Jej książki są bardzo popularne, choć ona sama dla wielu pozostaje tajemnicą. Nagle z jej przybyciem wokół doktora zaczynają się dziać dziwne i przerażające rzeczy. Ktoś zaczyna go prześladować, wracają wydarzenia z przeszłości, robi się coraz bardziej niebezpiecznie. Nowa lokatorka angażuje się w historię Tomasza, pisze nową powieść, która opowiada o tym co się dzieje. Zna też dalszy ciąg akcji i rozwiązanie zagadki, nie spodziewa się jednak, że i jej może grozić niebezpieczeństwo...

"Co komu pisane" to moje pierwsze spotkanie z twórczością Marii Ulatowskiej i Jacka Skowrońskiego. Okładka może sugerować, że jest to romans, ale tak nie jest. W sumie to nie wiem do końca do jakiego gatunku mogę ją zaliczyć. Czytało się nawet nieźle, ale dla nie książka była dziwna, czasem się w niej gubiłam. Trochę się tutaj dzieje, czasem nawet za dużo. Na pewno znajdą się osoby, którym ta powieść się spodoba, bo pomysł na fabułę jest ciekawy. Mnie czegoś tu zabrakło. 


Tytuł: "Co komu pisane"
Autor: Maria Ulatowska, Jacek Skowroński
Oprawa: miękka
Stron: 383
Cena okładkowa: 39,99 zł

5 komentarzy:

  1. (przez chwilę nie miałam internetu, więc nie wiem, czy mój komentarz doszedł)
    Może to właśnie romansu zabrakło? Ja lubię takie książki więc z chęcią bym przeczytała, aczkolwiek teraz mam za dużą listę czytelniczą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że czegoś tej książce brakuje, ja może dam jej szansę za jakiś czas. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger