"Zimowa Magia" nowość od Wydawnictwa Wilga

 

"Zimowa Magia" to opowiadania dla młodszych nastolatków przygotowane przez jedenaścioro popularnych twórców literatury dziecięcej. Książka idealna na jesienne zimowe wieczory, pełna magii i niesamowitych przygód. Znajdziemy tutaj historie doprawione szczyptą magii, współczesne i takie bardziej baśniowe. Wszystkie łączy jedno: zima taka z mrozem, soplami, skrzącym śniegiem. Mamy tutaj 10 opowiadań i jeden wiersz. 

Opowiadania zaczął czytać syn, wcześniej zrobiłam to ja. Niektóre historie zabiorą nas w przeszłość, możemy odwiedzić krainę elfów, a w świecie współczesnym czekają na nas baśnie, gdzie spotkamy magiczne ptaki czy wiedźmę. Poznamy też współczesną Królową Śniegu, odwiedzimy francuskie góry, żeby na końcu wzruszające opowiadanie ze smokiem w roli głównej. 

Wszystkie opowiadania z morałem. Jest tutaj o sile przyjaźni, miłości, poświeceniu i życzliwości. Dowiemy się co może się wydarzyć, gdy wypowiadamy niewłaściwe życzenia. Młody czytelnik przeniesie się do świata w którym dobro walczy ze złem i dzieją się też prawdziwe cuda. To wszystko dzieje się w magicznej zimowej aurze. Nic tylko wziąć kubek gorącej czekolady i zanurzyć się w lekturze tej magicznej książki :-) 

Opowiadania nie są długie, dodatkowo każde podzielone na krótkie rozdziały. Jest to bardzo fajne, bo dziecko może czytać jak po prostu ma chwilę czasu. Prosty i zrozumiały język to kolejna zaleta tej książki. Myślę, że będzie ona idealnym pomysłem na prezent. Idealna dla chłopców i dla dziewczynek. Wiekowo według mnie będzie super dla dzieci 9+. Trzeba wspomnieć też o pięknym wydaniu książki :-)


Tytuł: "Zimowa Magia "
Autor: praca zbiorowa
Okładka: twarda
Stron: 400
Cena okładkowa: 39,99 zł
Wydawnictwo: Wilga

2 komentarze:

  1. Wydanie piękne, czasem też sięgam po tego typu książki. Ileż można non stop czytać kryminały czy thrillery :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger