"Molly" Agnieszka Lingas - Łoniewska

 

Nie muszę już chyba pisać, że uwielbiam książki Agnieszki Lingas - Łoniewskiej. Jeszcze ani raz się nie zawiodłam i biorę każdą w ciemno. 

Molly to młoda i buntownicza dziewczyna. W życiu nie miała lekko, jej matka odeszła, a ojciec odsiaduje w więzieniu wyrok za defraudacje finansowe. Pokazuje, że jest silną i odważną młodą kobietą, a tak naprawdę łatwo ją zranić. Teraz chce się już tylko bawić, liczy się dla niej adrenalina i szalone noce. Mieszka z kolegą z domu dziecka Robsonem, jest on najbliższą jej osobą. 

Wiktor Tuli młody człowiek, który zarządza dobrze prosperującą firmą. Molly pamiętał z dzieciństwa, bo była córką biznesowego partnera jego ojca. Teraz po wielu latach spotyka ją na dyskotece. Molly też go kojarzy. Wiktor wie, że będzie o nią walczył do końca, ale jest jeszcze Robert. Kogo wybierze Molly? 

Kolejna książka Pani Agnieszki, którą przeczytałam w jeden wieczór. Nie można było się od niej oderwać. Historia bardzo realna, emocjonująca i poruszająca. Mamy tutaj trudne dzieciństwo, miłość, zaufanie i życie na krawędzi. Świetnie wykreowani bohaterowie, ciekawa i życiowa fabuła. Raz śmiejemy się do łez, żeby za chwilę się wzruszyć i nie móc się pozbierać. Książka o której długo się pamięta. Autorka połączyła powieść obyczajową z dramatem i romansem. Wyszła z tego rewelacyjna, rasowa opowieść z ciekawym zakończeniem. Dla mnie petarda :-)


Tytuł: "Molly "
Autor: Agnieszka Lingas - Łoniewska
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 416
Cena okładkowa: 41,90 zł
Wydawnictwo: Burda Książki 

9 komentarzy:

  1. Skoro ciężko się od niej oderwać to musi być warta przeczytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z tą autorka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze książek tej autorki, ale chętnie poszukam ich w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsza rekomendacja. Jak się człowiek nie może oderwać od książki, to wszystko jasne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Twojego opisu brzmi bardzo ciekawie, może kiedyś po nią sięgnę!
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaję się taką fajną, przyjemną młodzieżówką w sam raz na wieczór :)
    Cieszę się, że Ci się tak bardzo spodobała :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie czytałam jeszcze^^
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu sięgnąć po jakąś książkę tej autorki, jestem pewna, że ta by mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę.. Kolejna książka tej autorki. Ale ona jest płodna, już nie nadążam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger