"Niegrzeczny Manager" Kristen Callihan

 


"Niegrzeczny Manager" to moje drugie spotkanie z twórczością Kristen Callihan. Poprzednią książką, którą czytałam był "Niegrzeczny Idol" obie książki to seria Vip. 

Gabriel "Scottie" Scott to człowiek chłodny z dystansem, taki zimny drań. Jest managerem największej kapeli rockowej na świecie. Podczas lotu do Londynu poznaje fotografkę Sophie Darling. Ciekawska i rozgadana dziewczyna opowiada mu, że leci na rozmowę o pracę do Londynu. Pod koniec lotu okazuje się, że osobą z którą ma mieć rozmowę jest właśnie Scottie. Ona ma być fotografem jego zespołu...

Książkę czyta się super. Mamy tutaj dużo humoru i pikantną relację między dwójką głównych bohaterów. Całość lekko i bardzo przyjemnie napisana, czyta się sama. Główni bohaterowie to dwie różne osoby. Ona zabawna, bezkompromisowa, pozytywna dziewczyna, On trochę bufon bez poczucia humoru, trochę odludek. Autorka stworzyła rewelacyjne dialogi pomiędzy tą dwójką. Są one ostre i zabawne. Historię poznajemy z perspektywy obojga bohaterów, co bardzo lubię. Książka bardzo mile mnie zaskoczyła. W sumie to tak jak jej poprzedniczka, choć ta była lepsza. Myślałam, że cała powieść będzie bardziej dla nastolatek, ale wcale tak nie było. Jest to bardzo przyjemny "umilacz" dzięki któremu zapomnimy o szarej rzeczywistości i miło spędzimy czas :-)


Tytuł: "Niegrzeczny Manager "
Autor: Kristen Callihan
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 384
Cena okładkowa: 39,90 zł
Wydawnictwo: Muza 


6 komentarzy:

  1. Myślę, że miło bym spędziła czas przy tej książce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tej książce, ale chętnie bym przeczytała.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęcająco piszesz o tej książce, ale to raczej nie dla mnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. skoro zimny dran to jak nic bedzie romans :) my kobiety wbrew logice ich lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się ciekawa, lubię takie historie. Chociaż nie wiadomo, czy cała akcja książki, nie dzieje się tylko w tym samolocie?
    Pozdrawiam serdecznie ☺️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger