Sałatka z makaronem, brokułem, tuńczykiem i kukurydzą

 

Dzień dobry :-) Kolejny poniedziałek nas wita. Strasznie szybko ten czas leci. Jeśli lubicie sałatki, to polecam z makaronem orzo, brokułem, kukurydzą i tuńczykiem. Dodałam jeszcze trochę szczypiorku i majonezu. Sałatka wyszła pyszna, mieliśmy ją na kolację. Polecam i miłego dnia Wam życzę :-)

Składniki:

  • 1 szklanka makaronu orzo
  • 1 puszka tuńczyka w sosie własnym
  • 1 brokuł
  • 1 puszka kukurydzy
  • pęczek szczypiorku
  • 3 łyżki majonezu
  • sól
  • pieprz

1. Brokuła gotujemy al'dente. Makaron orzo gotujemy według przepisu na opakowaniu. Tuńczyka odsączamy z zalewy, tak samo kukurydzę. 
2. Wszystkie składniki przekładamy do miski. Ja brokuła podzieliłam na małe kawałki. Szczypiorek siekamy i dorzucamy do reszty składników.
3. Dodajemy majonez, mieszamy. Doprawiamy do smaku solą i pieprzem. Smacznego :-)






11 komentarzy:

  1. This must be very delicious and healthy. Thank you for sharing recipe.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/10/lancome-la-vie-est-belle-eau-de-parfum.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypróbuję! Tuńczyka takiego nie jadłam, tylko pastę. Ale mi smakowała, więc jest szansa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadałam za brokułami, ale ostatnio jadłam pyszną sałatkę z makaronem podobną do tej z Twojego przepisu tylko tam zamiast tuńczyka była pierś z kurczaka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem wielką miłośniczką sałatek, więc z chęcią takową zrobię! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. This looks beautiful and delicious !!! xo

    OdpowiedzUsuń
  6. Pychotka, lubię takie sałatki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger