"To tylko przyjaciel" Abby Jimenez



Kristen Peterson ma swoją firmę, którą prężnie rozwija, chłopaka Tylera, którego widzi bardzo rzadko, bo robi on karierę w armii. Ma wielu przyjaciół dla których zawsze ma czas i ukochanego psa. Nie wszyscy rozumieją jej specyficzne poczucie humoru, ale jej to nie przeszkadza. Ma też problemy zdrowotne i czeka ją operacja po której nie będzie mogła mieć dzieci. Teraz zajęta pomocą w przygotowaniach weselnych swojej najlepszej przyjaciółki Sloan, której będzie druhną. W trakcie poznaje drużbę Josha Copelanda i od razu czuje, że pojawia się między nimi dziwnie silna chemia. Kristen wie jednak, że nic z tego nie wyniknie, bo on chce mieć rodzinę, a ona nie będzie mogła mu jej dać. Stara się robić wszystko, by chłopak zrozumiał, że mogą być tylko przyjaciółmi. Decyduje się na prosty układ friends with benefits. Czy rzeczywiście w praktyce będzie on taki jak się jej wdawało? 

Jestem zachwycona tą książką. Jedna z lepszych jaką w tym roku przeczytałam. Cała historia bardzo realna, życiowa. To jest powieść do przeczytania w jeden dzień, inaczej się nie da. Autorka porusza problem bezpłodności z którym bryka się wiele kobiet. Pokazuje to jak się czują, a choroba która dotknęła Kristen, może dotknąć każdej z nas. Bohaterowie są bardzo dobrze wykreowani, charakterni i ciekawi. Historię poznajemy z perspektywy Kristen i Josha, co ja bardzo lubię, bo to czyni lekturę ciekawszą. Mimo tego iż książka napisana lekko i czyta się praktycznie sama, to są też w niej oprócz momentów zabawnych i wzruszające, skłaniające do refleksji i pokazujące, że trzeba cieszyć się każdym dniem jaki mamy. Piękna, zabawna, wzruszająca historia, która na pewno Was tak samo zachwyci jak mnie. Polecam :-)


Tytuł: "Tylko przyjaciel"
Autor: Abby Jimenez
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 480
Cena okładkowa: 39,90 zł
Wydawnictwo: Muza

13 komentarzy:

  1. To książka zdecydowanie dla mnie, jestem mamą po przejściach, mamą wcześniaka i dwóch aniołków... Zapisuje do kupienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa recenzja, myślę że mi także spodobałaby się ta książka 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się ciekawa. A Twoja opinia ze to jedna z lepszych zachęca mnie żeby także po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moje klimaty czytelnicze, choć może kiedyś mi się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna pozytywna opinia o tej książce, więc chętnie i ja przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie zaciekawiłaś tą książką :) Po okładce myślałam, że to jakieś lekkie romansidło, ale porusza bardzo ważny problem. Z chęcią po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się taka tematyka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję do listy, dziękuję serdecznie za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. I've never heard of this title before, but it sounds like the kind of book I'd enjoy after reading your review. I love this type of story line xo

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo, o takiej tematyce jeszcze nie czytałam, tak mi się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger