Galaretki z owocami i bitą śmietaną



Dzień dobry :-) Dzisiaj galaretki, które uwielbia moja córa. Teraz i tak troszkę już mniej, ale wcześniej jadłaby je na okrągło ;-) Tym razem galaretka leśna z borówkami i cytrynowa z czereśniami. Na to bita śmietana i poziomki i balkonu :-) Sami zjedliśmy ze smakiem :-) Polecam i miłego dnia Wam życzę :-)

Składniki na 4 porcje:

  • 1 galaretka owoce leśne
  • 1 galaretka cytrynowa
  • borówki leśne
  • czereśnie
  • poziomki
  • 300 ml śmietanki 30 %
  • 1 łyżka cukru pudru


1. Galaretki rozpuszczamy w 500 ml wrzątku każda. Odstawiamy do wystudzenia.
2. Borówki myjemy, czereśnie też i usuwamy z nich pestki. 
3. Galaretkę owoce leśne rozlewamy do 4 pucharków, wrzucamy borówki i wkładamy do lodówki, żeby galaretka nam się zastygła.
4. Jak się zastygnie, to rozlewamy galaretkę cytrynową i wrzucamy czereśnie. Ponownie wkładamy do lodówki do zastygnięcia.
5. Przed podaniem ubijamy śmietanę kremówkę, dodajemy do niej 1 łyżkę cukru pudru. Śmietanę wykładamy na galaretki, posypujemy poziomkami. Smacznego :-)




19 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepysznie prezentują się Twoje galaretki :D
    Przepis wydaje się prosty, więc chętnie go wypróbuję :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj kiedyś też uwielbiałam galaretki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda,że nie wyjmę przez ekran:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak dawno galaretek nie jadłam, ajajaj, mam ochotę

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bardzo lubię taki deser, bo jest szybki i prosty do wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Za dzieciaka zawsze z tata pochłaniała takie deserki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czemu muszę być akurat na diecie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Smak dzieciństwa :) Moja babcia często przygotowywała mi taki deser, zawsze w kubeczku ze słonikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie deserki!!! Doskonała opcja na letni, wakacyjny dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jadłam takie w dzieciństwie, choć za galaretką nigdy nie przepadałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger