"Jej sekret" Penelope Bloom



Violet to młoda, samotna matka, która pracuje jak to mówi u Pana Bestsellerowego Autora Petera Barnidge'a. Poznała go podczas Targów Książki. Nie był dla niej zbyt miły, tym bardziej Violet postanowiła, że udowodni mu, że stać ją na wiele. Dostaje zatrudnienie i niezłą pensję. Szef jednak robi wszystko, by ona sama się zwolniła. Jest arogancki i upierdliwy, ale chyba trafił na twardą sztukę, która zrobi wszystko, żeby zatrzymać pracę. Jest też warunek - dyspozycyjność, a kobieta już na rozmowie przemilcza fakt, że samotnie wychowuje córkę. Czy uda jej się utrzymać pracę? Czy istotny fakt który przemilczała stanie jej na drodze do szczęścia?

Bardzo podoba mi się ta seria :-) Jest lekko, dowcipnie, no i dialogi są super. Ciekawi bohaterowie, których nie można nie polubić, sprawiają, że czyta się szybko i z wielką przyjemnością. Ciekawa i lekka fabuła, to zaleta tych książek. Podczas lektory można się rozluźnić i miło spędzić czas. Oderwać się od codzienności. Ja uwielbiam, a Wam polecam :-)




Tytuł: "Jej sekret"
Autor: Penelope Bloom
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 256
Cena okładkowa: 34,90 zł.
Wydawnictwo: Albatros

6 komentarzy:

  1. Lubię takie książki, przy których można miło spędzić czas i się rozluźnić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znajomej pewnie by się spodobała ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy zachwycają się tą serią. Mnie kompletnie do niej nie ciągnęło, ale chyba zaczynam trochę łamać swoje postanowienie... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tą książką :D Zapisałam sobie tytuł :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś mi się kojarzy, że widziałam kiedyś podobny film... Książka zapowiada się fajnie. Chętnie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WIem, że nie wybiera się książki po okładce, ale ta przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger