Słodkości na Dzień Mamy od Vobro



Dzień Mamy już jutro :-) Macie już zakupione jakieś prezenty z tej okazji? Ja z racji tego, że jeszcze z dziećmi siedzimy jednak w domu. Nie chodzimy za dużo po galeriach czy sklepach. Jak coś oprócz spożywczych rzeczy jest nam potrzebne, to zamawiamy przez internet tym razem obdaruję Mamę słodkościami. Przeważnie tak robimy, czasem kwiatek jeszcze, ale już się jej nie mieszczą na parapetach. 

O pralinkach od Vobro pisałam Wam już kilka razy. Poprzednie były bez procentów, a teraz mam propozycję z małą ich ilością, ale są :-) Chodzi o pralinki Cherry Passion :-) Są one nadziewane wiśnią w likierze z alkoholem i oblane czekoladą deserową :-) Są pyszne i po protu rozpływają się w ustach. 



W opakowaniu znajdziemy 9 sztuk pralinek, zapakowanych w sreberko. Nie zawierają one sztucznych barwników, konserwantów czy oleju palmowego. Marka Cherry Passion została specjalnie stworzona pół roku temu, więc jest dość młoda. Ma eleganckie opakowanie, które przyciąga wzrok i na pewno wyróżnia się na sklepowych półkach. Praliny są naprawdę bardzo smaczne, będą idealne na słodki prezent. Ja je wprost uwielbiam :-) 




6 komentarzy:

  1. Też miałam okazję ich spróbować. Pyszności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm, sama bym zjadla czekoladki. Ja mam na szczęście jutro szkołę na żywo, a więc będę mogła po niej wskoczyć do sklepu bo kwiaty i czekoladę dla mamy :)

    Miłego wieczoru!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O, nawet mam takie w domu, to spróbuję :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama je bardzo polubiła:) Napewno jej kupię kolejne opakowanie na urodziny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama niedawno przestała jeść czekoladę, więc tym razem obyło się bez słodkości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger