"Na placu budowy. Zawody, maszyny i pojazdy"



Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię książki obrazkowe. Takie bez tekstu tzw. picture book. Takie książki mają zawsze kilkoro bohaterów, a przy zabawie z nią możemy razem z dzieckiem spędzić dużo czasu.  Tym razem sprawdzamy co dzieje się na budowie. Zaczynamy od zburzenia starego budynku i potem jest budowany nowy. Dziecko poznaje etapy budowy, bo jak wiemy jest ich kilka. Poznamy też jak wygląda wykańczanie pomieszczeń, uruchamianie windy, urządzanie tarasu, czy terenu wokół budynku. 



Te książki angażują dzieci do szukania, rozwijają spostrzegawczość i koncentrację. Zabawa z nimi trwa zawsze długo i gwarantują super zabawę. Dziecko opowiada co się dzieje na budowie i dookoła niej. Poznaje bohaterów, otoczenie, pory roku i nastroje panujące dookoła. Dla nas to świetna zabawa :-)


Tytuł: "Na placu budowy"
Autor: Doro Gobel, Peter Knorr
Okładka: twarda (picturebook)
Stron: 14
Cena okładkowa: 32,00 zł.
Wydawnictwo: Babaryba

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy budowie mojego domu było dużo problemów szczególnie ze sprzętem. W pierwszych tygodniach padła koparka i żeby przyśpieszyć prace zdecydowałem się sam poszukać części. Znalazłem na stronie https://oeindustry.com/pl/oferta/chlodzenie-hydrauliki-pojazdowej/920-chlodnica-koparki ofertę chłodnicy, którą potrzebowaliśmy. Później już było z górki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger