"Kolacja z Tiffanym" Agnieszka Lingas - Łoniewska



Zasiadłam wieczorem z tą książką i znowu miałam przeczucie, że nie pójdę spać póki nie przeczytam ;-) Dokładnie tak było. Książki Pani Agnieszki, mogę brać w ciemno i zawsze jest super :-)

Młoda, inteligentna i pełna pomysłów Natalia Lisek pochodzi z małej wioski spod Wrocławia. Właśnie straciła pracę i szuka na siebie pomysłu. Na co dzień mieszka w mieście i ani myśli wracać do rodziców na wieś. Ma jedną wadę, jak zdejmuje okulary, to prawie nic nie widzi, a że robi to dość często to dochodzi do wielu ciekawych i śmiesznych sytuacji. Dzięki takiej jednej sytuacji znajduje ciekawą i świetną pracę. Jej zabójczo przystojnym szefem jest Maciej Granicki, który ma niby - dziewczynę, nie bardzo sympatyczną. Jak się okazuje nowa praca przyniesie Natalii dużo wrażeń, pozytywnych i negatywnych. Będą niebezpieczne sytuacje, złodziej klejnotów i miłość...

Było super :-) Od pierwszych stron uśmiech nie schodził mi z twarzy. Historia lekka i bardzo przyjemna. Sama Natalia to babka z jajami, która nie boi się niczego i nikogo. Ma wiele wpadek i wypadków, czasem jest roztargniona, ale też i kreatywna i właśnie ta kreatywność pozawala jej nie raz wyjść z opresji. Maciej Granicki to pełnokrwisty mężczyzna, o którym marzą kobiety. Razem z Natalią tworzą niezły duet. Dialogi między nimi są rewelacyjne. Teksty Natalii powodują salwy śmiechu, ubawiłam się stokrotnie :-) Ta dziewczyna jest super :-) Jeśli szukacie czegoś lekkiego, przy czym miło spędzicie czas. Czegoś co nie jest typowym romansem, bo jest też tutaj wątek kryminały i dużo akcji to polecam i jeszcze raz polecam. Rewelacyjna książka :-) Czekam na więcej :-)


Tytuł: "Kolacja z Tiffanym"
Autor: Agnieszka Lingas - Łoniewska
Okładka: miękka 
Stron: 264
Cena okładkowa: 39,90 zł.
Wydawnictwo: Burda Książki

11 komentarzy:

  1. Takie właśnie książki są najlepsze, zawsze pasują

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ze można się przy niej pośmiać. Zapusuje sobie tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O książce wcześniej nie słyszałam, ale lubię takie gatunki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. uooo, chętnie bym przeczytała w sumie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka wydaje się interesująca, lubię takie lekkie i przyjemne historie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuu, chętnie bym przeczytała, bo z Twojego opisu daje ta książka dużo pozytywnych emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja raczej jestem fanką kryminałów, ale to może być przyjemna odskocznia. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Very interested! 🌈🌈🌈 Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego co piszesz to fajna, lekka książka. Czegoś takiego mi trzeba na odstresowanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger